{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm HundeGalleri eller spørg om alt Galleri?
  • #1   6. feb 2014 Og du tilføjede lige et til listen smiley

Du skal være mere end velkommen til at oprette en masse gode hunde-emner! Det vil med garanti blive taget godt imod smiley

• #2   6. feb 2014 Du kan jo bare slå OT fra.

• #3   6. feb 2014 Jo. Når man ser ned over den liste der er på dit screenshot, så ligner det ikke et forum for hundefolk smiley

Og så god fornøjelse med at tage de tæv, som folk synes du fortjener for at skrive som du gør smiley

• #4   6. feb 2014 Selvom de står under OT, så er der tre hunderelaterede emner.

• #5   6. feb 2014 Lige pt synes jeg faktisk de mest spændende/hyggelige debatter er i OT. Jeg synes ikke, det gør noget, at der er mange OT-emner, for synes stadig, at fokus herinde er på hunde.
    Forstår ikke helt problematikken, for man kan jo slå OT fra. Synes nu også stadig meget af fokus er på hunde (og det er også gældende i mange af OT-emnerne) smiley

• #9   6. feb 2014 Hvis du nu have oprettet et hunde-emne frem for brokke-emne, ville der allerede nu være mere balance i det.....

• #10   6. feb 2014 Det er ret sjovt at ingen vil tage stilling til det screenshot *GG*

• #12   6. feb 2014 På min forside er der kun 4 off topic indlæg. Og så dette, som jeg nok også ville kalde off topic...
    Men mine er også sorterede efter seneste svar... Måske det var en mulighed? smiley Det giver i hvert fald et mere hunde-agtigt billede hos mig.
    Eller slå off topic helt fra som Bjerggeden foreslår...

Eller selv overspamme HG med hundeemner - Jeg venter spændt! smiley

• #13   6. feb 2014 Screenshot er jo bare det vi selv kan se på vores forside, og der er tre hunderelaterede emner i OT.

• #14   6. feb 2014 Jeg har også altid seneste svar slået til, og der er langt flest hundeemner på den,

• #15   6. feb 2014 Synes det er tankevækkende at det ikke er noget, man vil tage stilling til, men blot vender den mod TS og lader denne stå til ansvar smiley

Denne side er død hvad debat angår. Stendød.

• #16   6. feb 2014 Ej nu får jeg lyst til at lave et hundeemne smiley
    Jeg har bare et lillebitte problem... Jeg har endnu ikke været så heldig at få hund smiley

• #20   6. feb 2014 Bumle: Opret et alligevel smiley

• #22   6. feb 2014 TS har faktisk ikke spurgt til en løsning på noget. Han spørger om han er den eneste der synes dette og lægger et screenshot ved.

Det er der ikke så mange, der forholder sig til, men vælger i stedet at vende det mod TS ved at sige at kan du ikke lide det du ser, så må du lave det om.

Det er da noget sært noget... Underlig debatform, hvis man overhovedet kan kalde det for debat.

At have en mening her er i den grad ukorrekt i denne tid. Hundedebatterne er døde af samme årsag. Der er vedtaget et sæt HG-regler som man kan tage eller lade være, men diskutere det, det skal vi sgu ikke...

• #24   6. feb 2014 Einstein: Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive smiley

• #25   6. feb 2014 Det er da klart - tager men en heftig debat om hunderelaterede emner, så kommer der masser af følelser ind over - og så skal man enten sidde på sine fingre (= ingen debat) eller også risikerer man en tur i fryseren............

• #26   6. feb 2014 burde lige netop det her ikke være postet i OT?

• #27   6. feb 2014 Det er ret sjovt at ingen vil tage stilling til det screenshot *GG*

Jamen det er da et maaaajet fint screenshot...

• #29   6. feb 2014 hey det er ikke fordi de genere mig men syns bare at det er sjovt at en hundeside handler så lidt om hundene i forum. kunne forstå hvis der var et eller 2 OT emner. men igen det er ikke noget der genere mig men blot en tanke.

• #31   6. feb 2014 Jeg skal da ikke svare på hvad I skal.

• #33   6. feb 2014 Sidst jeg fandt sådan et, der så lovende ud, der ville de både have mit fulde navn, adresse, skonummer etc - og DER trækker jeg altså grænsen på et privat forum!

• #36   6. feb 2014 .. tjoeh.. men så vil de osse vide vægt, øjenfarve, antal modermærker o.a. som ved gud ikke rager andre end migselv.

• #37   6. feb 2014 men problemet er jo nok bl.a. at der nærmest ikke er nogle hundeemner, der ikke har været debatteret .....

så hvad søren skal man blive ved at finde på som der er "kød" indenfor hundeemner ....

• #38   6. feb 2014 der bliver jo osse brok når folk 'genspørger' om f.ex. foder osv... men måske TS kan svare på hvad der kan debaters som ikke har været oppe 110 gange før, og som der er kød på.

• #39   6. feb 2014 Jo, jeg har haft samme tanke TS.
    Folk skal bestemt gøre som de lyster, og ligesom aviser, så må det jo handle om udbud og efterspørgsel.
    Medlemmer herinde bruger jo forum til det som de kan og det er hvad man gør det til.
    Det er også lang tid siden jeg selv har haft oprettet et emne.

Alligevel sidder jeg og savner nogle super saftige hunde-debatter.
    Nogle af de der tråde hvor jeg bare får læst så mange vinkler om samme sag og virkelig bliver udfordret på min egen tænkemåde omkring hunde.

Der var for mig en god én her den anden dag, omkring hvalpetoiletter eller kattebakker til hunde.
    Det var sådan en tråd hvor nogle havde en mening til at starte med, men hvor debatten fik folk til at se nogle ting de ikke havde vidst før, og rykkede dermed ved deres holdning. Andre holdte fast i deres, hvilket er helt ok!
    Men sådan en tråd er sjov, for mig.
    Og handler om det jeg er her for: hunde. smiley

Men ja, det er lidt dødt efter min smag pt.

• #41   6. feb 2014 Lige nu er der ingen ot emner på forsiden smiley

• #42   6. feb 2014 Altså det ville da klart være positivt med flere faglige debatter. Det er rart at kunne lære noget nyt smiley Men det kræver at nogen opretter dem. At folk er bange for at diskutere er trist, men så må man vel bare prøve og ender man i fryseren... Så er det bare det, og så har man en god undskyldning for en ekstra luftetur til vufferen smiley Hvis man er ked af manglende diskussioner, er det vel det værd. De kommer jo ikke af sig selv.

Jeg har de fleste hundedebatter udenfor HG må jeg indrømme. Jeg havde en god en om hundens optag af D-Vitamin for ikke så længe siden. Det er et emne der for mig aldrig er uddebateret smiley
    Og mon ikke der findes andre emner, der ikke er helt uddebateret for alle. Det er vel bare at prøve, at lave nogen.

Og ja, jeg kunne også selv... smiley Så måske jeg burde sparke mig i bagdelen og lave et.
    Jeg må så indrømme at jeg også eeelsker hyggeemner smiley

Min pointe er jeg ikke helt sikker på smiley Måske var der slet ikke en.

• #43   6. feb 2014 synes man kan mærke at en del brugere enten ikke er her mere, eller ikke er så aktive mere . er kørt lidt trætte... en gang var det sådan at når man sad på HG om aftenen så kom der hurtigt nye tråde/emner, det gør der ikke i øjeblikket .. men måske det bare er en periode ....

• #44   7. feb 2014 Jeg har nærmest ikke været herinde i år, jeg har haft travlt med den nye verden af graviditet og babysider. Og da jeg kom herind i går, blev jeg faktisk lidt chokeret over alle de OT emner der var på forsiden. Men det gør mig egentlig ikke noget at folk også spørger hinanden til råds om andet end hunde for der er jo en masse mennesker herinde der har en masse viden udover det de ved om hunde.

Men selvfølgelig skal vi ikke glemme hvad det er for en side vi er på!

• #46   7. feb 2014 @ W ..... øh er du ved at oprette et nyt galleri ?? smiley

• #47   7. feb 2014 Den sidste kunne godt nok få rææææææææætti mange medlemmer

• #48   7. feb 2014 den der med humor og selvironi, og mangel på samme, den synes jeg lige jeg har set eks. på smiley

Kommentér på:
Hmm HundeGalleri eller spørg om alt Galleri?

Annonce