{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

A-S
A-S
Online Tilmeldt:
28. jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.956

Wolfsblut vådfoder {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde der har erfaring med det?
Jeg tænker på konsistensen - er det paté agtigt eller sådan rigtig vådt?

Og er der en speciel grund til at selvom tørfoderet ofte bliver anbefalet, så bliver vådfoderet aldrig anbefalet herinde? Er det bare fordi folk ikke bruger det og derfor ikke kender det, eller er der en specifik grund?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Wolfsblut vådfoder
  • #1   3. feb 2014 Jeg kender ikke andres grund til at fodre med tørkost, men jeg gør det fordi jeg ikke vil betale for vand, selv i WB`s tørkost er der 8%vand, "spørg mig ikke hvor" smiley men jeg kiggede tilfældigt på en dåsemad i netto for at se hvad de indeholdt, og der var næsten 80% af dåsens indhold vand. selvom der er 1200gr.i dåsen. Så forstå jeg bedre hvorfor mange hunde altid ser ud som om de aldrig for mad der hjemme. Hver gang vi har hundgæster er det føste de gør at tømme pigernes 3 skåle, for tøserne tømmer dem aldrigt selv. smiley

• #2   3. feb 2014 Måske sku man prøve, bare for at kunne sige at man havde prøvet det smiley desu. er jeg løbet tør for godbids emner, og dåsemad ved jeg de elsker "som slik" jeg har før købt små firkanter med kattemad som godbidder til dem , det ku de godt li.

• #5   3. feb 2014 Karin. Hvor har du ret, det er da derfor smiley Jeg er ikke så klart tænkende idag..øhh heller ikke idag, jeg prøvede at dulme smerterne fra min mellemøresbetændelse med Bailey, enten hjalp det lidt eller også er det penicillinen og at jeg er blevet distraheret til at tænke på noget andet, uanset hvorfor så glemte jeg da smerterne lidt tid. smiley

• #6   3. feb 2014 Men som udgangspunkt er WB's vådfoder da slet ikke skidt? Jeg kunne måske godt overveje det på et tidspunkt, til at gøre tørfoderet mere spændene smiley

• #7   3. feb 2014 Jeg bruger deres wide plain vådkost til benson - ikke som foder med som belønning smiley
    Det er hårdt og bestemt ikke fugtigt! Nok mere hen ad pate, og det dufter egentligt også helt godt.
    Men jeg har kun brugt denne ene variant, så ved ikke med de andre.

Og Nåeh ja... Han ELSKER det! Og danser rundt bare han ser dåsen smiley

• #9   3. feb 2014 Carina H: Tak for svar, så bliver det ikke lige det jeg starter med, da det skal blandes med det tørfoder jeg har stående til at starte med.

• #10   3. feb 2014 Du kan sagtens blande det, det gør jeg også, men du skal "hakke" det i små stykker og blande det i, men det binder sig fast på tørfoderet

• #12   3. feb 2014 Ok, tak for tips, jeg har nu lige bestilt lidt rinti fra zooplus istedet, så det må blive næste gang smiley

Kommentér på:
Wolfsblut vådfoder

Annonce