2.019 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Cherry eye - behandling? Cherry eye - behandling?

Nu bliver jeg lige nysgerrig for hvad I andre gør med hunde der får cherry eye.

Desse havde det som hvalp og jeg gik jo straks i panik og ringede til opdrætteren, som bare sagde jeg skulle massere det ind på plads. Det gjorde jeg så og har aldrig set noget til det siden.

En af mine hvalpe havde det også. De var kørt til dyrlæge og fået noget creme, som absolut ikke havde nogen virkning. Først da jeg viste dem hvordan de skulle massere kom det ind på plads. Heller ikke er det kommet igen.

Men hvad gør I andre? Kører I straks til dyrlæge og betaler for dyr operation eller gør I som mig og klarer det selv?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cherry eye - behandling?
  • #2   3. jan 2014 Vi havde for mange år siden en amerikansk cocker som også havde det. Vi kontaktede straks opdrætter, ja der var stamtavle på. Vi blev enige med dem om at tage til dyrlæge. Her fik vi vist hvordan vi pressede det på plads igen. Det gjorde vi så i et halvt års tid men det kom hele tiden igen. Derefter valgte opdrætter at vi kunne få den opereret på deres regning, så det gjorde vi.

• #3   3. jan 2014 Desværre begyndte det andet øje mange år senere at have samme problem. Så det kan ikke altid klares derhjemme.

• #4   3. jan 2014 Ja nogle gange er det så slemt at man bliver nødt til at operere, men som en start synes jeg man skal prøve om det kan klares bare ved at massere det ind på plads.

• #5   3. jan 2014 Det vil jeg godt give dig ret i men samtidig er det vigtigt at man har opdrætter med på sidelinjen. Både fordi det kan være arveligt og hvis opdrætter skal betale for operationen skal det gøres inden hunden har nået en vis alder, kan ikke huske om det er et eller to år.

• #6   3. jan 2014 Jeg mener det er 2 år

Ja selvfølgelig skal opdrætteren informeres. Men mener ikke der er grund til at fare direkte til operation.

• Dorte  N
    Dorte N Tilmeldt:
    jul 2017

Følger: 9 Følgere: 1 Svar: 1
    #7   16. jul 2017 Hej

Hvordan massere man et cherry eye ?
    Jeg har en bomuldsblanding som har et cherry eye.

Mvh

• #8   16. jul 2017 Få det ordnet ved en dyrlæge. Ja det koster penge men det hører med til at have dyr basta. Man bør bestemt ikke prøve at selvbehandle sådan noget.

Kommentér på:
Cherry eye - behandling?

Annonce