1.677 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Cherry eye Cherry eye

Så vi vendt hjem fra dyrlægen. Hun mener at hans øjne ser alt for røde ud og hævelsen er for stor i forhold til at han blev opereret d. 7 marts.
Hun tror det bliver en ommer:-( virkelig synt for den lille. Men næste gang bliver hos Claus Bundgaard i Århus. Vi var blevet henvist dertil, men opdrætteren ville ikke gå med til det fordi de havde fået fortaget den første operation i dronninglund og det var dem der skulle lave den næste. (Men det er tilsyneladende heller ikke gået godt)
Men nu tager vi sagen i egen hånd og kontakter Claus B igen.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cherry eye
  • #1   2. apr 2013 Øv... Håber det går bedre næste gang smiley

• #2   2. apr 2013 Det håber vi også:-))

• #3   2. apr 2013 Krydser herfra :o) det er synd den/I skal så meget igennem.

• #4   2. apr 2013 Tak skal du have. Det ikke sjovt for den lille dreng, den krave han går med er irriterende for ham, og lige nu ved vi slet ikke hvornår han kan være fri for den. Men tusind tak for din tanke

• #5   2. apr 2013 Nej det er ikke :o/ Han vil vel ikke kunne bruge en af de oppustelige? har ikke selv haft sådan en, men har indtryk af andre synes godt om dem da de ikke skulle være lige så genererende for hunden :o) tror dog mere det er til når hunden f.eks. er blevet steriliseret og sådan at man kan bruge den, men hør dyrlægen ad, kan jo ikke ske noget ved at spørge ;o)

• #6   2. apr 2013 Tusind tak. Pinligt at jeg ikke viste de fandtes.

• #7   2. apr 2013 Ved ikke om den kan bruges, men spørg lige lægen:-)

• #8   2. apr 2013 Det er også mest skærme man ser ;o) så jeg viste det heller ikke før jeg en dag så et billede af sådan en "badering" herinde ;o)

• #9   2. apr 2013 Vores dyrlæge siger hun ikke bruger det. Så det var ikke noget hun rigtig kendte til, men inden på nettet står der at de er gode ar bruge til efter en operation. Men der står så ikke hvad for en operation:-/ men vil lige forhøre mig. Du skal i hvert fald have tak:-))

• #10   2. apr 2013 Det var så lidt, fortalte jo bare om den ;o) dog ved jeg ikke om den ville kunne bruges når det er øjnene, skærmen går jo meget langt ud og gør at han f.eks. ikke kan gnide øjnene imod noget, tror han vil kunne med den anden (men ikke klø sig med poterne), men hvis han f.eks. kunne havde den oppustelige på når I er hjemme også skærm resten af tiden hvor I ikke kan observere ham, så kunne han slippe for kun at havde skærmen på?

• #11   2. apr 2013 Er det sterilisation / kasteration så forhindre de jo hunden i at kunne tage hovedet ned til det syede område, så der er de rigtig smarte synes jeg det lyder til ;o)

• #12   2. apr 2013 Har lige læst lidt om den på bt's hjemmeside. Han ville kunne slikke sig på poterne med den oppustelige, så han ville også kunne nå øjene med poterne. Men vi snakkede også om og bestille en og se hvordan han fungere med den. Og så der også meget rarere og have ham liggende på skødet:-)

• #13   2. apr 2013 Ja. Men nu ser vi, det
    Kunne være det gav pote:-)

• #14   2. apr 2013 Krydser for det vil fungere når han er under opsyn :o)

Jeg har desværre kun brugt skærm, når Blis har haft hot spot og ikke måtte klø i det, hun har det gerne ved halsen, så sådan en oppustelige en vil nok ikke være god til hende, så holder den det garanteret bare fugtigt hvilken det ikke må være ;o)

• #15   2. apr 2013 Opdatere gerne når I har forsøgt, altid godt at vide om den var god ;o)

• #16   2. apr 2013 Aino ved du noget om at man kan klippe i skærmen? Så den
    Bliver kortere?

• #17   2. apr 2013 Vil tro man godt kan skære i den, men hvor smart det er ved jeg ikke.... altså om den så pludselig ridser hvad han ramler imod, eller kan skade ham selv hvis han bukker hovedet ned imod poterne.... måske man kan varme kanten lidt efter man har skåret lidt af, eller røre den med sandpapir så den ikke river eller skær?

Prøv evt. i den gamle her, men vær obs på at have tid til at køre efter en ny hvis det ikke går ;o) de er heldigvis ikke så dyre...

• #18   2. apr 2013 Okay super. Jeg har nemlig en ny liggende:-)

• #19   2. apr 2013 Den ser altså også Voldsom stor ud til ham ;o) tror jeg ville prøve mig lidt frem, ikke for meget af gangen, man kan altid skære mere af ;o)

• #20   2. apr 2013 Fik lige kigget lidt billeder på hans profil, sry men kom skisme til at grine, er du da vild den er stor!! altså skærmen hahaha kan han godt drikke og spise med den på?
    Ligner næsten der kan skæres næsten 1/3 del af den eller?

Kommentér på:
Cherry eye

Annonce