{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

Er jeg forkert på den??? {{forumTopicSubject}}

Jeg skrev til en pige i en tråd på FB som skrev at hun havde gået med familiens hund og den var blevet bange for fyrværkeri, og den stikker af og bliver fundet dagen efter med blødene poter.

Så skrev jeg at det var en dårlig kombination at hun gik med hunden når hun ikke kunne holde den, ergo fik jeg så slynget på mig at jeg jo bare havde en tæppetisser og derudover skulle jeg ikke fortælle hende at hun eller hendes forældre var dårlige hundeejere.

Jeg skrev at det var en dårlig kombination og fatter ikke at det kan blive opfattet som dårlige hundeejere...

Meeen kan da få tanken at hun selv godt ved hun er forkert på den...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg forkert på den???
  • #1   9. dec 2013 Det kunne man... og ja dårlig kombination! det var jo derfor den kunne slippe fra hende.....

• #2   9. dec 2013 Tak så er jeg så ikke helt galt på den... smiley

• #3   9. dec 2013 Måske vi er forkerte på den, vi har jo kun "tæppetissere" smiley men tvivler på dem med store hunde ikke vil være enig med dig smiley

• #5   9. dec 2013 Pointerede flere gange at jeg IKKE kaldte hende eller hendes forældrer dårlige hundeejere, men at det var en dårlig kombination... smiley

• #7   9. dec 2013 I know Palle derfor da hun skrev at jeg skrev de var det at jeg skrev det var en dårlig kombi...

Jeg har dårlig ryg og arme ergo jeg går ikke med en kæmpe stor hund jeg ikke kan holde, derfor jeg har en tæppetisser... smiley

• #9   9. dec 2013 Men skulle jeg få en stor hund jeg skal passe så må ryg være ryg og arme være arme, ville bruge alle mine kræfter på at holde den om jeg så blev slæbt hen ad jorden ville jeg ikke slippe...

Har før stået med en hest i mine yngre dage der gik amok og slap den ikke...

• #12   10. dec 2013 Tja -hvis begge mine på en gang beslutter at løbe i samme retning, kan jeg nu heller ikke holde dem... Ikke fordi jeg synes det er en god ide at lade børn gå med skudrædde hunde i en tid hvor der fyres af, men den generelle betragtning at man ikke skal gå med en hund man ikke kan holde, vil altså betyde at mange større hunde ikke skal gås tur med og at har man mere end en, ja så må de ikke komme på tur sammen.

Kommentér på:
Er jeg forkert på den???

Annonce