1.189 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 32 Svar

HundeGalleri.dk
HundeGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 152508 Emner: 72 Svar: 498

Nyt på HundeGalleri! Nyt på HundeGalleri!

I dag har vi lavet lidt ændringer her på siden.

På forsiden kan du se seneste annoncer i stedet for udvalgt indhold (Man vil dog altid kunne finde det udvalgte indhold på de forskellige sektionsforsider)

Topmenuen er nu "sticky", så den følger med, når du scroller ned på siden.

I markedet kan du se hele annoncen - både billeder og annoncetekst uden at skulle scrolle ned.

I forum og markedet vil du i bunden kunne se hhv. de sidste nye forumemner og markedsannoncer.

Hvad synes I om det?

Mvh. Rikke/HundeGalleri smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt på HundeGalleri!
  • #1   9. dec 2013 Jeg bruger faktisk kun forum herinde, så jeg tror ikke jeg vil lægge mærke til forandringerne herinde.

Sikkert et dumt spørgsmål, men den med at topmenuen er sticky forstår jeg ikke??

• #2   9. dec 2013 Arhh så tror jeg at jeg er med.. Tror ikke jeg ville have lagt mærke til forandringerne hvis ikke det var for denne tråd smiley

Nu mangler vi bare en app..

• #3   9. dec 2013 Tine: Godt, du fandt ud af det smiley Mht. en app, så arbejder vi løs på en iPhone-app til gallerierne. så den kan du godt glæde dig til smiley

• #4   9. dec 2013 Det vil jeg gøre smiley

• #5   9. dec 2013 Iphone app??? ej.. hvorfor altid dem der skal forkæles smiley
    men ud over det, ser det fint ud smiley

• #7   9. dec 2013 Det irriterer mig, at den der.. seneste forum-halløj ting, er nederst på hvert forum nu.
    - For jeg plejer bare at trykke "end" på min computer, og så går den bare helt ned, og ikke bare ned til nederst i emnet ):

• #8   9. dec 2013 Alexandoria: nej det kan jeg selvfølgelig godt se ikke er helt optimalt. Om det er noget vi kan gøre noget ved, ved jeg desværre ikke. Men vi tager det med videre. Ellers kan du altid bruge knappen "Gå til sidste svar" - så kommer du i hvert tilfælde ikke for langt smiley

Maj-Britt: Det er rigtigt at der er mange, der ønsker sletteknappen fjernet - men der faktisk også rigtig mange, der ønsker at man skal kunne slette mere. Vi har pt. ikke planer om at gå hverken i den ene eller anden retning.

Men hvad synes du om de ændringer, der er kommet op i dag - fungerer de?

MLA: I første omgang bliver det iPhone - dem har vi nemlig rigtig mange brugere, der anvender. smiley

• #11   9. dec 2013 Det nye fungere indtil videre fint her, selvom jeg ikke kan se hvad vi skal bruge de forumemner under hvert emne til, dem må i gerne fjerne igen for min skyld, for trykker alligevel bare på forum og kommer ind på de seneste smiley Men ellers er det fint.

Som maj-britt siger så ville det være rigtig dejligt at komme af med den slette knap, for det giver alt for meget forvirring og spetakel herinde. Og det er virkelig træls at der bliver slettet tråde som mange andre kunne få glæde af, og når man sidder midt i et svar og tråden pludselig er væk.
    Man kan evt lave den, så man skal komme med en begrundelse for sletning og så kan admin gå ind og se om tråden skal slettes.

Og så vil jeg gå med de andre og være træt af at det er til iphone, for jeg mangler virkelig en app, men jeg har altså ikke en iphone. Og jeg tror ærligt at i har mindst ligeså mange herinde som ikke har en iphone.

• #12   9. dec 2013 Den app der har i arbejdet på i flere år efterhånden, NU må den da snart komme smiley

• #14   9. dec 2013 Lille My: Ja, det er rigtigt - vi har arbejdet på den rigtig længe nu. Men faktisk har projektet ændret sig fra at være en simpel notifikations-app til at være en "rigtig" app, og derfor har vi måtte sadle hesten om og starte mere eller mindre forfra. Men vi glæder os til at præsentere den for Jer.

My only sunshine: Vi tager jeres input med videre - pt. arbejder vi som sagt på en iPhone-app, men jeg skal ikke kunne sige om der vil blive lavet en Android på et tidspunkt også.

Mvh. Rikke/HG

• #15   9. dec 2013 Ja tak til at få fjernet den sletteknap eller en anden håndtering af slettefunktionen. At blive børnefornærmet over at svarene ikke svarer til forventningerne er ikke nok...

Hele den remse i bunden ku jeg mere end let undvære. Man laver ændringer for at forbedre, ikke bare for at ændre.

Og så syns jeg forsiden bliver mere og mere forvirrende at se på - især fra mobilen, som selvfølgelig IKKE er ihone...

• #16   9. dec 2013 Hvad med en app til Windows mobiler? Der er sgu ikke mange app at vælge imellem i forvejen :-\ men vil der blive lavet til den også?

• #17   9. dec 2013 De nye ting fungerer da, det er dog ikke noget specielt. Fint nok med en sticky topmenu, men resten finder jeg ret ligegyldigt og en smule belastende med det forumværk i bunden af et emne.

Ønsker også sletteknappen fjernet. Eller bedre "regler" omkring den. Folk må tænke over hvad de smider på nettet, det er ikke normalt at kunne rende og slette alt når man lige fortryder, eller bliver fornærmet.

• #19   9. dec 2013 Jeg syns ændringerne er fine nok, og jeg er en af dem der ønsker at sletteknappen bliver smiley

• #23   9. dec 2013 Krumme og Smilla: Sticky-menuen har vi valgt ikke at medtage på netop tablets og smartphones, da det ikke fungerer nær så godt som på desktop-udgaven.

Mvh. Rikke/HG

• #26   9. dec 2013 Ulla: Hvis du får en fejlside, så lyder det som om, at du har klikket på indhold, der ikke eksisterer længere. Men tag et screenshot, og beskriv, hvad du klikker på, og hvor - og upload det enten her i tråden - eller send det til os på www.hundegalleri.dk/faq .

Mvh. Rikke/HG smiley

• #27   9. dec 2013 Lækkert med den bar der følger med, så man kan undgå at skulle op i toppen i de rigtig lange tråde, men er det ikke muligt at sætte en "forside-knap" fast på den bjælke også? Det er primært forsiden jeg vil til efter at have læst et indlæg, og der kan jeg jo så ikke undgå at skulle scrolle op

• #28   9. dec 2013 Tinna du kommer på forsiden ved at trykke på hundegalleri, på bjælken til venstre smiley

• #29   9. dec 2013 Jeg synes bare det andet er hurtigere, det er en indgraveret vane efterhånden, bruger det på samtlige hjemmesider, jeg er på.

• #31   9. dec 2013 Tak smiley

• #32   9. dec 2013 Jeg synes egentlig det er fint, især topmenuen der følger med er god.
    Men jeg synes det er ærgeligt mht. forsiden, det ser meget kedeligt, gråt og rodet og uoverskueligt ud! Kunne godt lide da der var en udvalgt hund smiley

• #33   9. dec 2013 Jeg synes, at forsiden ser rodet ud - kunne bedre lide den, som den var før.

• #34   9. dec 2013 fedt fedt fedt der kommer app til iphone, er det alle gallerier????

• #35   9. dec 2013 Synes det er SUPER med den sticky!
    Tak for den, den har jeg manglet, det kan jeg da mærke nu *GG*

De andre ting skal lige anvendes lidt før jeg ved om det er noget, der er aktuelt for mig smiley

• #36   9. dec 2013 Jooo... jeg tror sgu jeg bliver glad for forumemnerne under neden, det kan jeg da også lige mærke nu *GG*

• #37   9. dec 2013 Jeg savner godt nok billedet af den hund der skiftede hver 120 min eller noget, det gjorde det mere harmonisk i mine øjne.

• #38   9. dec 2013 Sticky-menu JA TAK!!

At den udvalgte hund er væk gør forsiden mindre indbydende.. Lidt synd

• #39   9. dec 2013 Burde dette emne ikke være under OT? Det er jo ikke hunderelateret smiley

Det er fint med topmenuen.

Jeg synes det er synd at marked nu fylder så meget på forsiden.

• #40   9. dec 2013 Jeg er enig med Bjergged - Synes markedet fylder alt for meget.

• #41   9. dec 2013 det er meget lækkert at menuen følger med, især i lange tråde sparer det lige lidt tid

• #42   10. dec 2013 Tak for jeres input alle sammen smiley

AJ: Ja, appen kommer til at fungere for alle gallerier smiley

Ulla: Som tidligere nævnt, så tag et screenshot, og send det til os - eller her i tråden, så kigger vi på det smiley

Mvh. Rikke/HG smiley

• #43   10. dec 2013 Nå ja, dejligt at reklamen i toppen er væk smiley

Kommentér på:
Nyt på HundeGalleri!

Annonce