{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
940 visninger | Oprettet:

Har i nogle gode ideer? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen. smiley
Jeg har min lille prinsesse som er meget forkælet, og har mange liner, sporliner, halsbånd, seler, trøjer, jakker, og dækner, alt til alt vejr og situation. MEN mit problem er bare at jeg ikke ved hvor jeg skal gøre af det, om man kan lave et arrangement hvor man kan hænge eller hvordan man kan få det gemt lidt af vejen uden at se sjusket ud. smiley
Har i nogle spændene arrangementer eller steder i gør af jeres hundeudstyr. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har i nogle gode ideer?
  • #1   19. nov 2013 Jeg har to store skoæsker som ligger under sofaen med hundens gear i, og en kæmpe kurv fyld med legetøj, og en knage i gangen hvor snoren og selen hænger smiley

Men ja alle de der hundeting de fylder sgu lidt!

• #2   19. nov 2013 Vi har en holder påsat bagsiden af en dør. Derpå hænger alle seler og liner mv.

• #3   19. nov 2013 Mit grej ligger i bilen, På hvert bur er der kroge med deres egne halsbånd, liner og sporseler og under burene er der kasser med diverse genstande, ærmer osv.

profilbillede
  • #4   19. nov 2013 Super fede ideer smiley
    Ja det fylder en del, kunne være rart at få lidt styr på det hele, lige nu bor vi midlertidigt, så der hænger liner og halsbånd parvis, i nogle søm, også alt tøj i en kurv ved siden af, men det synes jeg måske ikke jeg vil have sådan når vi flytter smiley

• #5   19. nov 2013 Jeg har en smalt stykke væg bagved min hoveddør hvor jeg har planer om at få opsat nogle kager til se seler, halsbånd og snore jeg bruger til hverdag. Og så har jeg nogle kurve med de ting jeg bruger til træning, en flyttekasse fyyyldt med alt muligt i kælderrummet og en kurv med legetøj smiley

• #6   19. nov 2013 Knager på væggen, sådan nogle store stålknager til jakker, så der kan hænge flere ting på hver og nedenunder en skoreol med tæpper, håndklæder og deres regndækkener. Der står også en enkelt boks i reolen med småting.

• #7   19. nov 2013 Jeg har i vores gang et skab hhvr hver a hundene har der egen kasse.. og selvom de ens farvede og alting ka hundene se forskel om det den til cito eller butler jeg tager ved...

• #8   19. nov 2013 Jeg har det jeg bruger ofte i en stofpose, som hænger på en knag i gangen. Udover det har jeg aktivitetsspil i bunden af et skunkskab og i den anden side en stor og en lille kasse med hhv. trimmeudstyr og halsbånd/snore/dækkener, som ikke bruges lige nu.

Men evt. kan du kigge lidt på hesteudstyrshjemmesider under "stald", der er ofte nogle gode løsninger på opbevaring af mange ting på lidt plads smiley

• #9   19. nov 2013 Lulu har "sit eget" skab i køkkenet, hvor hendes ting er..

• #10   19. nov 2013 A-s det lyder som en god ide, prøver lige at se på hesteskabene smiley

Danielle, hvilket slags skab bruger nu, for har selv haft en ide om en højt skab hvor liner kan hænge, også med skuffer i bunden smiley

• #11   19. nov 2013 Line&Aiko: Tænker du på stald/stævneskabe? De er lidt voldsomme at have i et hjem, men fx til en garage er de nok gode. Det jeg havde, da jeg red, indeholdt 4 kroge i selvskabet, yderligere to i lågen som også havde et lille fang til tøjler, så de ikke hang ud under skabet, når man lukkede. Desuden kunne toppen løftes og der kunne man have små/mindre ting liggende i en masse rum i forskellig størrelse. Og så er der stadig rigelig plads i selvskabet til kasser og lign. til yderligere opbevaring. De fleste skabe har to sadelknægte, men i mit gamle kunne man tage dem ud, så det kan man nok med de fleste.
    Hvis jeg havde en garage/carport ville jeg helt klart have sådan et derude til alle hundetingende smiley

profilbillede
  • #12   19. nov 2013 Uh ja det kan jeg godt se, må lige se hvad der passer bedst ind i den nye lejlighed smiley
    Men super fedt at se hvad i andre gør, det er en god inspiration smiley

• #13   19. nov 2013 Hvad med et lille smart skab, der hænger på væggen og så skrue kroge op i bunden til at hænge snore mm. i.

• #14   19. nov 2013 Vi har en sådanne en trip trap ting (som på billedet) til at stå ved hoveddøren. Her i er hundenes snore, seler, dækkener osv smiley

profilbillede
  • #15   19. nov 2013 jeg har anskaffet mig tre trones skoskabe fra ikea for at bruge de to af dem til apport dummyer, hundesnore, klikker og godbidsposer mv, og så den sidste til handsker og tørkløder smiley

de er placeret i gange lige overfor hoveddøren så man lige inden man går ud kan tage hvad der skal bruges til gåturen/træning

profilbillede
  • #16   9. dec 2013 Så fik vi styr på det, seler og snore som jeg bruger lige pt kom op bag ved et "udhulet" skab i entreen så de er gemt af vejen, og trøjerne fik en skuffe i en kommode i rummet ved siden af smiley

profilbillede
Kommentér på:
Har i nogle gode ideer?

Annonce