1.526 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

dårlig dårlig

Hej vil høre om i kloge hundeejer kan hjælpe mig og lille Ghitta på 3 år,har i gennem tiden fået mange gode råd herinde,men nu mangler jeg hjælp,Ghitta hylede og peb,så jeg kørte til dyrlægen med hende,hun fik tømt analkirtlerne og hun skreg det var frygteligt,fik smerte stillede,tre dage op igen hun peb stadig ville ikke gå,så blev hun scannet det var så en fortykkelse på
livmodermunden,smertedækket og pencelin,var oppe igen hun vil ikke sidde på rumpen men sidder på baglåret går da nu og spiser og drikker hvad skal jeg gøre for min lille pige. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dårlig
  • #1   17. nov 2013 Dyrlæge igen?

• #3   17. nov 2013 Hej tak for svar selv om det er midnat,hun har været hos dyrlægen igen,han ville tage temperatur på hende hun skreg så blev jeg vred og gik.vil gerne om nogle kendte en dygtig dyrlæge har haft slagelse dyrehospital i 12 år,altid været tilfreds men ikke denne gang,hun blev indlagt et døgn kom hjem med skærm som hun skulle gå med i 14 dage.

• #4   17. nov 2013 har nok ville gået til en dyrlæge , og dyrlægen bør da tage tempraturen på hunden så dyrlægen ved om hunden har feber,,, måske hunden er sår , men bør da finde ud om hunden har feber...

kan desverre ikke give råd hvilken dyrlæge som er god...

men håber din hund får det bedre snart...

• #6   17. nov 2013 Jeg kan varmt anbefale dig Faxe Dyrehospital (har brugt dem i 20 år).
    De har altid døgnåbent (56715009), men ud fra det, du skriver, vil jeg mene, det godt kan vente til i morgen.

Men forklar dem sagen og bed dem om at give hende lidt at sove på ved undersøgelsen, når hun er så forpint.

Held og lykke.

• #7   17. nov 2013 Mange tak for jeres svar men da. Jeg er handicappet
    Har brug for kørelse er fakse langt væk

• #9   17. nov 2013 Hej det har jeg haft,men da jeg ikke kan komme op i bilen nytter det ikke noget
    vi skal i morgen til gimlinge dyrehospital,kan de ikke hjælpe hende bliver det næstved nogle der kender dem.

• #11   18. nov 2013 Jeg mener de godt kan køre uden ejer.

• #12   18. nov 2013 De kører også uden ejer.

• #14   18. nov 2013 Jeg har to dyrlæger pt. En i Tyskland med ganske fornuftige priser. Og en i Danmark som kører ud. Desværre har den kørende dyrlæge sjældent vagt. Det er ret øv.

• #15   18. nov 2013 Hej tak for jeres dejlige svar desværer gik min computer ned i går ved ikke hvad der skete,jo de kører uden ejer men det vil jeg ikke byde min hund,hun er der for mig jeg er der for hende,jeg har en dyrlæge som kommer her det har han gjort i 8 år,men han ville ikke tage det ansvar,da han ikke rigtig kunne se hvad der var galt,derfor bad han mig køre til dyrehospitalet,Ghitta er i dag blevet indlagt på Gimlinge dyrehospital så må vi se i morgen.

• #17   18. nov 2013 det skal jeg nok ja nu er hun ihvertfald i trygge rammer.

• #19   19. nov 2013 Hej så har vi lige hentet Ghitta,hun havde en byld i endetarmen,dette er nu ordnet hun skal så have skærm på i 5 dage så skal vi til kontrol,lige nu sover hun ,det gør hun nok hele aften det tager lidt tid at komme ud af narkosen.

• #20   19. nov 2013 åh hvor godt. har tænkt meget på jer. God bedring med prinsessen. smiley

• #21   19. nov 2013 Hvor dejligt I fandt ud af hvad der var galt.
    God bedring til hende smiley

• #22   19. nov 2013 mange tak skal i have,det varmer at der er nogle der tænker på os hun sover stadig har lige vædet hendes læber lidt da de var meget tørre men holder et godt øje med hende tak allesammen.

• #23   19. nov 2013 God bedring med hende smiley

• #24   19. nov 2013 god bedring , håber hun bliver hurtig bra

• #26   19. nov 2013 Godt i fandt en dyrlæge der kunne hjælpe hende. God bedring til lillepigen..

• #27   19. nov 2013 undskyld at jeg først svarer nu men har sovet,det havde jeg virkelig behov for
    det er svært når ens dyr er syge og man ikke ved hvad man skal stille op,hun
    sover endnu,så jeg lader hende bare sove til hun vågner af sig selv tak for alle de søde svar det varmer virkelig.

• #28   20. nov 2013 Hvor var det godt, hun kom af sted igen.
    Stakkels lille hende, når jeg tænker på, hvor ondt det har gjort, da dyrlægen prøvede at stikke et termometer i numsen på hende.

Hold hende nu varm, mens hun sover.

PS: Du har vel fået smertestillende med hjem til hende til de næste dage?

• #29   20. nov 2013 Hej det går rigtigt godt med Ghitta,hun er stadig meget træt hun får noget smertestillende der hedder melodi,så får hun også pencelin så det er nok normalt hun er så træt,hun har lige været en tur ude i haven,men gik hurtig ind igen,hvor er i nogle dejlige mennesker hjælper vis man er bekrymret som jeg var,vis der er nogle der mangler noget,hunde der skal have nyt hjem akut,flinke til at trøste vis man må gå den tunge vej som der er en del der desværer har måtte i er rigtige hundevenner det siger jeg tak for.

• #31   20. nov 2013 her er lille Ghitta

profilbillede
  • #32   20. nov 2013 her er hendes bedste venner

profilbillede
  • #34   20. nov 2013 her er Sandi

profilbillede
  • #35   20. nov 2013 her er Sandi og Mille

profilbillede
Kommentér på:
dårlig

Annonce