{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jule gaver til hunden :-D
  • #1   5. nov 2013 Mine får altid julegaver..
    De får altid noget de selv kan pakke op, altså noget der dufter vildt godt så de vil flænse papiret.. men også noget de får jeg kan bruge til dem bagefter, som nyt udstyr og sådan smiley

    har desværre ingen sider, køber altid i dyrebutikker så jeg an prøve tingene på smiley


  • #2   5. nov 2013 Vores får noget guf, der er pakket ind.

  • #3   5. nov 2013 Næ hunden forstår det jo alligevel ikke. Så hellere bare give den et lækkert kødben fremfor at pakke det ind og alt mulig fis...

  • #4   5. nov 2013 Vores får dem pakket ind som en del af deres hjerne træning dendag

  • #5   5. nov 2013 mine for julegaver og de er helt med på når der er gaver til dem. Faktisk er Cleo og Salik så med på det med gaver at de ville pakke dem alle op hvis de fik mulighede.
    jeg plejer nogle gange at give dem en sele, et halsbånd osv. (men det er nok mig som synes det er en fed gave) Men derudover får de altid fx kødben, en boldt, en bamse eller noget i den dur - altså noget som kan spises eller leges med. Men som sagt så er der også altid gaver hun hundene ikke umiddelbart kan se det fede i. I år får de alle nye dækner, seler og snor. Men gaver som kødben, hundekiks og legetøj det er der også


  • #6   6. nov 2013 Vores har også altid fået en gave, og jeg har altid fået en lille gave af hunden også smiley (som mine forældre jo har købt) hun har aldrig fået noget dyrt, bare en bamse eller lign..

    Min hund nu har fødselsdag d. 19/12 så tror ikke hun får noget særligt juleaften udover noget indpakket guf.


  • #7   6. nov 2013 okay det lyder som fine ider.
    jeg var lige tilfældigt inde på olivers hjemmeside de har nemlig 2 forskellige juleposer med forskellige ting til hunde til jul smiley


  • #8   6. nov 2013 Vaks får nok ikke en gave i år - For han mangler simpelthen ikke noget ^^

  • #9   6. nov 2013 Havde oprindeligt tænkt de ikke skulle have gaver, men nu får de så alligevel smiley

    Men de får noget, de mangler - en striktrøje hver og det er egentlig det.


  • #10   6. nov 2013 Ligesom CMP, så får mine også indpakkede gaver og elsker det. Faktisk i den grad, at man skal holde øje med den store, så hun ikke går igang med at pakke gaver op for tidligt. Og når hun har pakket sine egne op giver hun gerne en hjælpende pote til alle andre der skal have pakket gaver op!

  • #11   6. nov 2013 Ja, Silje får gave(r). Har bare ikke lige styr på hvad det skal være endnu, ved kun at hun skal have noget spiseligt, som hun kan ligge og hygge sig med, mens vi andre pakker vores gaver op. For ellers hjælper hun gerne til med at pakke op.

    Kan huske sidste år, der manglede pludselig en gave under træet, og vi kunne simpelthen ikke forstå, hvor den gave var endt henne. Så opdagede vi, at hunden også manglede. Vi fandt både hund og gave under spisebordet, godt gemt væk bag stoleben. smiley Hun havde snuppet gaven, og pakket den op. Hun var dog ikke synderlig interesseret i indholdet, kun gavepapiret og båndet. smiley


  • #12   7. nov 2013 vi kan vist alle godt blive engning om at godbider og legetøj er det vi skal købe smiley

  • #13   7. nov 2013 Lady har fået ny vinterjakke her i efteråret, så jeg gider ikke købe en stor gave til hende til jul - hun er nok også ligeglad smiley men hun får nok en lille ting, lidt guf eller en ny bammer... smiley

Kommentér på:
jule gaver til hunden :-D

Annonce