{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

Jule Hjælp til børne familier {{forumTopicSubject}}

Har lige et lille link til en super gruppe på Facebook som jeg syntes man skal støtte op om.

https://www.facebook.com/home.php#!/pages/Julehj%C3%A6lp/135564456496998

Her kan man hjælpe børnefamilier hvor der feks. ikke er råd til jule gaver til børnene, jule hygge mm.

Man behøver ikke donere penge, man kan også donere ting man har liggende og gerne vil gi tit et barn der kan bruge det.

smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jule Hjælp til børne familier
  • #1   20. nov 2011 Nanna:
    Kan ikke være mere enig..


  • #2   20. nov 2011 Er til dels enig med dig torben, hvis det er de forældre som ikke gider lave noget......Men er ikke enig med dig i at man kan skære alle over en kamp!!!!


    Men min mor havde det ikke nemt, fordi min far forlod hende så er det sku ikke nemt pludselig at passe et job og samtidig hente børn fra børnehaven og stå for madlavning og blah blah blah....



  • #3   20. nov 2011 Torben......kan jeg godt forstå.. jeg støtter sku heller ikke hvad som helst som jeg ved ikke fortjener det......istedet for at give en hjemløs penge, så ville jeg da hellere give ham noget så som mad.



  • #4   20. nov 2011 Der kan være mange grunde til at ens økonomi er dårlig - derfor synes jeg at skrive at: "de må bare ta' sig sammen", er lige at være lidt for hurtig.
    Det er så nemt at sidde bag en skærm og ha' travlt med alle andre, uden man kender noget til deres situation!

    Man skal passe på med at skære alle over en kam. Der kan sidde folk derude, som virkelig behøver hjælpen og som har gjort sig fortjent til den.

    Så er der så dem som ikke gider lave noget, og derfor hjælp de ikke fortjener.
    MEN!
    1: Dem er der mange at i rigtig mange sammenhænge, og det kan man ikke gøre noget ved.
    2: Julen er børnenes fest. Og børnene kan ikke gøre for hvordan deres forældre er. Derfor skal man selvfølgelig hjælpe dem.


  • #5   20. nov 2011 Jeg vil lige tilføje... at man IKKE giver penge til familierne der søger på siden..

    men derimod Brugte ting man ikke selv bruger mere eller ny købte ting.
    feks. Børne tøj, legetøj osv.
    det er enkelte der også søger hjælp til hygge til børnene, feks julepynt, jule kager osv.

    smiley


  • #6   20. nov 2011 Det er helt forfærdeligt, at ikke alle børn i DK, får en fantastisk jul.... Det fortjener de!

    Desværre ses det af og til, at nogle voksne giver udtryk for manglende evne/mulighed for, at give deres børn gaver og julemad/hygge.... Og at de så rent faktisk slet ikke har brug for hjælpen, men har valgt at bruge penge på noget helt andet... Det er også set herinde!

    Derfor støtter jeg udelukkende projekter styret af en organisation...


  • #7   20. nov 2011 vi havde forige år en tilsvarende gruppe herinde, det blev så svært at administrere, der blev en frygtelig 'ballade'. Nogen søgte og fik lovning på noget, og modtog det aldrig, andre fik, men blev så 'busted' for at snyde, det er SÅ belastende at man ikke kan stole på folk, så vil give Trine ret, det er bedre at støtte de organisationer der formidler hjælpen, man kan komme så gruelig 'galt' afsted hvis ens gode hjerte løber af med én smiley


  • #8   21. nov 2011 I gruppen på facebook har du faktisk mulighed for at komme ud til familien og gi dem det du har.

    da dem der søger også har facebook profil kan man jo også kigge dem ud der.

    der skal afligevel en del til at lave en falsk profil og så søge hjælp fra den.
    Det er også ulovligt.


Kommentér på:
Jule Hjælp til børne familier

Annonce