715 visninger
|
Oprettet:
Jule Hjælp til børne familier {{forumTopicSubject}}
Har lige et lille link til en super gruppe på Facebook som jeg syntes man skal støtte op om.
https://www.facebook.com/home.php#!/pages/Julehj%C3%A6lp/135564456496998
Her kan man hjælpe børnefamilier hvor der feks. ikke er råd til jule gaver til børnene, jule hygge mm.
Man behøver ikke donere penge, man kan også donere ting man har liggende og gerne vil gi tit et barn der kan bruge det.
aug 2007
Følger: 31 Følgere: 29 Hunde: 4 Emner: 48 Svar: 472
Kan ikke være mere enig..
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 261 Svar: 2.130
Men min mor havde det ikke nemt, fordi min far forlod hende så er det sku ikke nemt pludselig at passe et job og samtidig hente børn fra børnehaven og stå for madlavning og blah blah blah....
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 261 Svar: 2.130
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 4 Emner: 45 Svar: 677
Det er så nemt at sidde bag en skærm og ha' travlt med alle andre, uden man kender noget til deres situation!
Man skal passe på med at skære alle over en kam. Der kan sidde folk derude, som virkelig behøver hjælpen og som har gjort sig fortjent til den.
Så er der så dem som ikke gider lave noget, og derfor hjælp de ikke fortjener.
MEN!
1: Dem er der mange at i rigtig mange sammenhænge, og det kan man ikke gøre noget ved.
2: Julen er børnenes fest. Og børnene kan ikke gøre for hvordan deres forældre er. Derfor skal man selvfølgelig hjælpe dem.
aug 2007
men derimod Brugte ting man ikke selv bruger mere eller ny købte ting.
feks. Børne tøj, legetøj osv.
det er enkelte der også søger hjælp til hygge til børnene, feks julepynt, jule kager osv.
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.988
Desværre ses det af og til, at nogle voksne giver udtryk for manglende evne/mulighed for, at give deres børn gaver og julemad/hygge.... Og at de så rent faktisk slet ikke har brug for hjælpen, men har valgt at bruge penge på noget helt andet... Det er også set herinde!
Derfor støtter jeg udelukkende projekter styret af en organisation...
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.102
aug 2007
da dem der søger også har facebook profil kan man jo også kigge dem ud der.
der skal afligevel en del til at lave en falsk profil og så søge hjælp fra den.
Det er også ulovligt.
Jule Hjælp til børne familier