650 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Maler arbejde??"
Billig maler NU
Er der nogen malere herinde som arbejder "billigt". Vi står og manlger hjælp til at få gjort vores husprojekt færdigt og det der tynger mest lige nu er spartle og slibe arbejde. Så vi tænkte lidt på...
Er der nogen malere herinde som arbejder "billigt". Vi står og manlger hjælp til at få gjort vores husprojekt færdigt og det der tynger mest lige nu er spartle og slibe arbejde. Så vi tænkte lidt på...
Skrevet af: # En gang berner - altid berner :O) # - 13. jul 2011
Erfaring med kunstig hofte og arbejde.
Jeg er 19 år, og har en kunstig hofte, som jeg fik sat i da jeg var 16.. Nu er det så jeg ska igang med en eller anden form for uddannelse... Maler, beslagsmed osv har jeg droppet, da jeg nok ik kan ...
Jeg er 19 år, og har en kunstig hofte, som jeg fik sat i da jeg var 16.. Nu er det så jeg ska igang med en eller anden form for uddannelse... Maler, beslagsmed osv har jeg droppet, da jeg nok ik kan ...
Skrevet af: ¤Thilde(:¤ . - 19. apr 2010
Sexchikane??
Idag på arbejde var jeg udsat for noget yderst ubehageligt, men ved ikke om det er direkte sexchikane. Jeg er i lærer som maler og vi går på en byggeplads med nogle snedkere som jeg aldrig har mødt ...
Idag på arbejde var jeg udsat for noget yderst ubehageligt, men ved ikke om det er direkte sexchikane. Jeg er i lærer som maler og vi går på en byggeplads med nogle snedkere som jeg aldrig har mødt ...
Skrevet af: *~De 2 dejlige Goldens~ * - 18. jun 2007
Spar penge på din forsikring
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 513 Svar: 12.427
Prøv evt. at spørge inden på http://ahandyhand.dk/ - det var der, jeg endte med at få et rigtigt godt tilbud ,-)
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 69
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.756
Hvis der skal sættes filt f.eks., så skal det spartles/slibes 100 % lige, og hvis der bare skal rutex op, så gør det ikke så meget hvis der lidt små ujævnheder.
Maler arbejde??