{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.083 visninger | Oprettet:

Hvid schæfer vs. træning? {{forumTopicSubject}}

Hej - jeg har lige et par spørgsmål. Min kæreste er vist endt med at sige ja tak til en gammel hvid schæfer han på 9 år, da ejeren simpelthen ikke har overskud til den. Han er gået psykisk ned, så ja.

I stedet for aflivning, sagde min kæreste ja (vi venter dog lige på svar fra udlejer, men man må godt have hund, men skal dog søge om det, så regner med at få et ja smiley ) , på trods af at han aldrig har haft hund før, men den så da søøø'e ud og skulle da ikke aflives smiley Ikke lige drømmehunden, slet ikke faktisk...

Men om ikke andet, så er det helt sikkert bedre end ingenting smiley Og har erkendt at en hvalp kan jeg ikke få i denne lejlighed, da jeg synes der er alt for langt hen til grønne områder, så der passer en ældre hund meget bedre smiley

Nå, men nu til mit spørgsmål. Hvilken form for træning kræver sådan en ældre herre, og hvor meget motion passer til sådan en? Jeg ved ikke hvad den er vant til at få, men regner med at vi skal ud og gå en 5 km lang tur et par gange om ugen, og så har vi tænkt os at finde noget hundetræning, både for dens og vores egen skyld smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvid schæfer vs. træning?
Kommentér på:
Hvid schæfer vs. træning?

Annonce