{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

Medicin - hvor? {{forumTopicSubject}}

Hvor kan man få medicin til hunde henne? Bella har øregangsbetændelse, som kommer og forsvinder, og det er pga at hun "bader"/hopper rundt i vandet.. Vi ved hvilken medicin vi skal bruge - hun fik noget medicin fra dyrlægen sidste gang vi var der, men hvis det bliver ved med at vende tilbage kunne det være rart at vide hvor man kan købe medicinen henne, uden også at skulle betale for konsultation hos dyrlægen.. Nogle der ved noget om det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Medicin - hvor?
  • #1   17. aug 2006 prøv:
    Den rullende Dyrlæge
    22648613

• #2   17. aug 2006 Karsten: Haha.. God ide.. Høreværn ville måske også være en ide? Det kunne da se godt ud..

Barbara: Har de ikke en hjemmeside?

• #3   17. aug 2006 du skal da bare have en telefonisk recept fra dyrlægen...
    du kan abre ringe og snakke med ham om det!

Min venindes hun får også det med ørene.. men efter hun har holdt den fra ferskvand er det gået over... Det kan nemlig i værste tilfælde ende med hunden bliver døv.

• #4   17. aug 2006 det er selvfølgeli min venindes HUND, og ikke min veninde

• #5   17. aug 2006 Her hjemme plejer vi at ringe og få en recept, eller også kører jeg selv op til dyrlægen og henter det.

• #6   17. aug 2006 § K&A ~love me love my dog~KBH K §
    Så man skal simpelthen forbyde hunden at bade? Dyrlægen sagde ellers ikke noget om at det kunne komme til det.. Bella bader ikke i saltvand.. Går max ud og dypper poterne, og det ville være så synd at forbyde hende det, da der er vand alle de friløbsområder hvor vi lufter hende.. HUun er aldrig ude at svømme, men sopper og tager nogle gange hovedet lidt under vandet for at få fat på en pind eller lign..

• #7   17. aug 2006 HUun = hun

• #8   17. aug 2006 Hos de fleste dyrlæger, kan man da få lov at købe medicinen uden konsultation, hvis det er et tilbagevendende problem.

Prøv at tale med din dyrlæge om det.....ss

• #9   17. aug 2006 Okay.. Mange tak for hjælpen alle sammen smiley

• #10   17. aug 2006 Dina, Det var også bare et råd herfra, fordi min venindes hund har lidt så meget af problemer med ørene!

Og jeg er mere af den type at jeg hellere vil undgå at hunden bliver syg og man så er nødsaget til at bruge medicin, end bare at behandle hunden når et problem opstår igen og igen!

Men hvis hun bare sopper kunne du jo prøve at undgå hun stak hoved under vand!?

• #11   18. aug 2006 § K&A ~love me love my dog~KBH K §
    Det var nemlig også det jeg tænkte.. At vi bare må lade være med at kaste pine i søen, som nogle gange går til bunds. Vil i hvert fald prøve og håbe på at det hjælper *S*
    "Og jeg er mere af den type at jeg hellere vil undgå at hunden bliver syg og man så er nødsaget til at bruge medicin, end bare at behandle hunden når et problem opstår igen og igen!"
    Er ikke helt sikker på at jeg forstår? Der er vidst ikke andet medicin end de øredråber Bella får.. Det var i hvert fald det dyrlægen sagde hjalp. Og kender en som har en hund, hvor det er tilbagevendende.. Og hun kan ikke gøre andet end at give den øredråber hver gang.. :-s

Kommentér på:
Medicin - hvor?

Annonce