{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
795 visninger | Oprettet:

Kræft... {{forumTopicSubject}}

Der kom svar på prøverne der blev taget af min tæves knude som blev fjernet fra mælkekirtlen i går. Det er aggresivt kræft. Nogen der har erfaring med hvor stærkt sådan noget går? Er kommet overens med tanken om at hun ikke er her så frygteligt meget længere men har bare ikke rigtig nogen idé om hvor længe det er.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kræft...
  • #1   5. okt 2013 Har ingen kendskab til kræft ved hunde.
    Men hvor gør det mig dog virkelig ondt at høre

• #2   5. okt 2013 Gør mig ondt smiley

• #5   5. okt 2013 Jeg havde en tæve der også fik cancer i mælkekirtlerne. Vi valge at operere knude + mælkekirtler væk og hun fik ca et år efter operationen hvor hun havde det godt. Så brød canceren desværre ud igen og denne gang var det ikke muligt at fjerne den.

• #6   5. okt 2013 Det gør mig ondt. Vi har desværre erfaring med dette. Vores Niño fik fjernet to knuder, som blev analyseret og det viste sig de var ondartede. Desværre havde det åbenbart nået at sprede sig for en måneds tid senere hævede hans lymfekirtler i lysken voldsomt op. I samråd med dyrlægen kom vi frem til at kemo ikke var vejen frem, så han blev udelukkende behandlet med binyrebarkhormon. Det gik desværre meget hurtigt ned af bakke, så efter yderligere ca. en måned blev vi enige, om at det var tid til han fik fred. Det gav os dog mulighed for at tage god afsked og forkæle ham ekstra meget i hans sidste tid.
    Selvom det i vores tilfæde gik hurtigt, er det jo ikke sikkert det gør det i jeres tilfælde. Jeg krydser fingre for din vovse.

• #7   5. okt 2013 Min hanhund havde en knude på det ene bagben. Den voksede fra ært til appelsin størrelse på 2 uger. Dyrlægen sagde det var aggressivt og kunne sprede sig til resten af kroppen og gav ham max et halvt år. Jeg gav ham fred.

Min tæve havde 3 patter med kræft. De blev fjernet og hun levede efterfølgende 3 år og blev aflivet af anden grund.

Tror det er svært at give en rettesnor...

Det gør mig ondt for jer

• #9   5. okt 2013 Det gør mig virkelig ondt at høre... Jeg ønsker alt det bedste for jer!

• #11   5. okt 2013 Krammer herfra.

• #12   6. okt 2013 Hold i hvert fald øje med hendes vejrtrækning, da mælkekirtelkræft især kan brede sig til lungerne.

Surin er ganske vist en kat, men hun fik for tre år siden fjernet en kræftknude i en mælkekirtel. Hun har det stadigvæk fint.

Og som dyrlægen forklarede, så er mælkekirtelkræft en kræftform, som ikke giver smerter.

Kommentér på:
Kræft...

Annonce