opførsel under leg {{forumTopicSubject}}
Lady har tit lidt lyd på under leg, særligt når hun leger med Delly (Christina´s)
Lady er dog meget glad for at nappe eller lignende i de andre hundes skæg, pels på mave eller ben...og gerne ørerne også.. Når det blir for meget siger de andre hunde fra, og det forstår hun, men når de så tumler igen, så går det på lidt "napperi" igen..
Hvorfor "napper" hun..???
Ja jeg er i mangel på ord for hvad det hun gør kaldes.
Når fx Delly så løber, så gør Lady helt vildt og løber efter og napper efter for- og bagben...
Vi snakkede om at det ku ligne at hun hyrder,for hvis de stopper med at løbe, så stopper hun også og afventer hvad de gør..
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.054
Det betyder så at han i dag slet ikke kan være sammen med f.eks. min hanhund som er langhåret og som han derfor gennemtygger hver gang han begynder at bevæge sig.
Men om det osse bare er et spørgsmål om at der mangler lidt opdragelse hos din skal jeg ikke kunne sige. Der er jo osse hunde der bare leger på den måde... når mine forældres hunde leger, bliver der tumlet meget og brugt tænder
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.758
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.983
Og så afventer hun at de inviterer til leg igen.
Så det er da rart at høre at andre også har hunde der leger sådan
Hvad med når hun løber dem op på siden og gør og napper i side/ben, er det ikke en slags hyrden, eller er det bare en "tag fat" leg ?
opførsel under leg