{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.293 visninger | Oprettet:

Christina S
Christina S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hvalpe der snapper/ bider konstant HJÆLP? {{forumTopicSubject}}

Hvordan tager jeg bedst muligt om mit problem med min lille hundehvalp som snapper/bider meget (ved godt det er fordi det klør) men hvad gør jeg bedst ved det så hun kun snapper og bider i sit legetøj?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpe der snapper/ bider konstant HJÆLP?
  • Christina S
    Christina S Tilmeldt:
    sep 2013

#2   28. sep 2013 Har prøvet men det er som om hun hellere vil tygge i mine finger! smiley og det gør sQ ondt Hehe

• #3   28. sep 2013 Ved alle mine hunde gør jeg altid det at når de bider så det er lige før det gør ondt, piver jeg højt og roser når de stopper :). Det har altid virket for mig og det er jo også sådan de andre hunde fortæller det gør ondt :).

• #4   28. sep 2013 Jeg trækker fingre og tæer til mig, og bliver rigtigt rigtigt kedelig. Ingen sjove hyl og skrig, ingen underholdende viften med arme og ben, intet morsomt legetøj, bare en dødsyg fuldstændigt passiv "moar", der ikke engang får øje på alle sylenes indehaver. Såeh, man må finde på noget andet at muntre sig med, og det går jo så fint.

• #5   28. sep 2013 Jeg proppede et stykke legetøj i munden på min hvalp, når jeg kunne se at NU var hun på vej hen for at gnaske i mine bukseben eller fingre.
    Der sad altid noget legetøj i min baglomme, som jeg kunne hive frem og møde hendes tænder med.
    Det var tydeligt at se, når hun synes der skulle ske noget sjovt, og så var det bare med at gøre legetøjsting meget mere interessant, end fingre og bukseben.

• #6   28. sep 2013 jeg siger NEJ og fjerner alt kontakt til hvalpen.. Vender hurtigt tilbage til den..

Den med hyl hjælper bestemt ikke hvis man har en driftig hund smiley

• #7   28. sep 2013 Den med hyl virker så absolut heller ik på en ikke-driftig miniature bull terrier smiley Og det gør det heller ik at blive passiv... Eller stikke kræet et stykke legetøj..

Jeg fjerner hvalpen... Loco bed rigtig meget og rigtig hårdt i os da han var lidt yngre, og hånden på hjertet - jeg gider det ik! Så herhjemme er metoden at fjerne hunden og afskære den fra kontakt... Sad vi fx i sofaen og han begyndte at bide, så blev han sat på gulvet..

Han har ganske hurtigt lært at det ik betaler sig at bruge mig som nålepude smiley

• Christina S
    Christina S Tilmeldt:
    sep 2013

#8   29. sep 2013 Tak alle sammen, er der så nogen af jer der har oplevet at hvalpen slikker konstant og på alt? Hvad betyder det?

• #9   29. sep 2013 Jeg gjorde som Hanne.
    Hvalpe slikker og tygger på alt, ligesom menneskebanbyer. En måde at undersøge /lære ting at kende på.

Kommentér på:
Hvalpe der snapper/ bider konstant HJÆLP?

Annonce