hævelse og slikker hævelse og slikker
Hej...
Jeg vil høre om nogen har nogen bud på hvad min skønne yorkshire terrier fejler...
Jeg var til sundhedstjek for lidt over en uge siden, hvor jeg fik alt tjekket ved hende og hun fejlede intet.
I går var jeg var hundefrisør med hende og efter hun er kommet hjem, begyndte hun at sætte sig, køre måsen hen ad vejen, gemmer numsen og er begyndt at slikke sig meget og hendes kønsdele er hævet.. Den er klart rød, irriteret og er 3 gange så stor som normalt. Er virkelig bekymret og stopper hende, når hun vil slikke, men er jo svært at forhindre det helt.
Jeg har klart planer om at tage til dyrlægen i morgen og få det tjekket.
Hun er nærmest blevet klippet HELT i bund med maskine på hele kroppen, så mit bud er at de har brugt en maskine omkring kønsdelene, som ikke har været ren og så er der opstået infektion!!! Hvad kan jeres bud være?? Virker det ikke logisk?! og i så fald, kan jeg så ikke tillade mig og ringe til hundesalonen i morgen og fortælle dem hvad der er sket efter hun har været derude og kræve at de betaler for dyrlægeregningen...? Jeg synes det er SÅ synd for hende og samme tid sur over at det har kunnet ske... Der var INTET før jeg tog derud og fik hende klippet....
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.963
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Emner: 186 Svar: 10.734
Har du nogensinde hørt om løbetid ????
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 1.444
aug 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 10
spørgsmålet er dog om det kan være en rift som så generer hende så meget at hun bliver hævet af al den slikken eller om det er infektion... Hun er helt kulleret
aug 2010
nov 2005
feb 2013
Følger: 17 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 80 Svar: 384
Så mit råd få hende tjekket
aug 2010
Så nu har jeg lagt lidt koldt på for at tage hævelsen lidt og det så ud som om at det var dejligt for hende! Nu pakket hende ind i dyne, fordi hun rystede sådan og ligger nu og putter helt roligt...
Jeg har bestemt også en teori om at det er derfra. Det er præcis det samme hun gør. Sætter sig ned efter så få skridt og stopper op og kigger helt sølle
Tager til lægen med hende lige så snart vi vågner og hvis de mener det er derfra, så er det fint med et skriftligt bevis... God ide!
I er søde! Tak for jeres hurtige svar!
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 32 Svar: 1.373
Hun var også maskinklippet, og så tæt at der nærmest var en hudafskrabning under hendes halerod.
aug 2010
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.125
Der findes helt sikkert også frisører som kan deres kram, men jeg tager ikke den risiko. God bedring med din hundepige
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 93 Hunde: 4 Emner: 955 Svar: 17.997
nov 2005
hævelse og slikker