{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Børstning ? :)
  • #1   17. sep 2013 Amerikansk cocker, og han bliver badet og børstet ca. hver 14 dag.

OEB, tja når hun trænger.

• #3   17. sep 2013 Oki smiley
    Forresten min er en Engelsk Cocker Spaniel, han bliver badet hver 14. dag også bliver han børstet cirka hver 8 gange om måneden smiley

• #4   17. sep 2013 Cody: Malteser, bliver børstet et par gange om ugen og badet ca et par gange om måneden, eller efter behov.

Zoey: chinese crested, bades 1 gang om ugen eller hveranden. Hun har ikke så meget hår, så børster det egentlig kun når hun tørres efter bad smiley

• #5   17. sep 2013 Dværgpinscher og han bliver badet ca. en gang om året. Han bliver måske børstet en gang om måneden.

• #6   17. sep 2013 Uden for fældningsperioden så får pelsdyret en gang om ugen.
    Hver anden uge grundig med klip og poter og det hele og overfladisk den anden uge. I fæld er det hver dag i ca 14 dage. Bad er tre-fire gange om året ca. Til hver fæld plus en gang imellem perioderne

Han er en ikke udstilings-pomeranian smiley

• #7   17. sep 2013 Stormy: Irsk Terrier, børstes med karte hver dag. Trimmes hver 3-4 måned. Bades aldrig.
    Perle: Dobermann, børste med gummistrigle næsten hver dag, har kun fået bad en gang i sit liv.

• #8   17. sep 2013 Schæferhunde, 2 gange om året. De bliver kun børstet når de fælder.

• #9   17. sep 2013 børster hver dag i fældning , bader når vi skal udstille ca hver 2 eller 3 mdr,hun er en schipperke

• #11   17. sep 2013 Blanding af Kees og Golden, bliver børstet/redt med metalkam i fældeperioderne ellers ikke. Bliver spulet hvis hun har været et svin eller badet i saltvand.

• #14   17. sep 2013 Alaskan Malamute Maliq kommer i bad når han trænger, hvilket ikke er så ofte, i fælde perioden børstes han hver dag, og ellers nogle gang i ugen smiley

• #15   17. sep 2013 Saphira (cavaliere) kommer i bad ca. 14 dag (uanset hvor meget kæresten klynker over at hun synes hun stinker - med mindre han har været så smart at kaste bolden/pinden ned i åen.... -_- )
    Hun børstes ikke hver dag, men forsøger at gøre det ca. hveranden dag.

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 853
    #17   17. sep 2013 Min Chillihua kommer i bad en gang om året (max) og får vasket hovedet ca. en gang om ugen (fordi hun er klam). Jeg børster hendes pels 1 gang om året (max).. Min Japspillon bliver badet 1-2 gange om året i slutningen af hendes fældningsperioder, hvor hun bliver børstet hver dag; så det er ca. 14 gange på et år.

• #18   17. sep 2013 Yorkshire Terriere - De kommer i bad en gang om måneden og bliver redt en gang hver 14 dag ca.
    Den store accepterer det og den lille hader det smiley

• #19   17. sep 2013 Tucker (Lhasa Apso) børstes hver 2. dag. Hver dag når hvis han har været i regn eller der mærkes filter.
    Bad er efter behov, men ikke særlig ofte - sidst var i maj.

• #20   17. sep 2013 Langhåret collie.
    bad ca 3-4 gange om året.. Jeg har ingen blower endnu og han er op til 3 dage om at blive tør igen, så det skal ikke være for koldt i vejret.
    Børster lidt hver dag for at undgå filter og total gennembørstning ( mindst 1 time ) mindst hver 14. dag

• #21   17. sep 2013 Husky.
    Bades kun hvis de har rullet sig i lort. Ellers er pelsen selvrensende, hvilket ødelægges med bad.
    Børstes daglig under fældning. Ellers ikke.

Pelsen er sådan cirka det eneste der er nemt ved en husky smiley

• #22   17. sep 2013 Golden retriever, børstes hver anden dag og bad et par gange i året smiley
    Negle bliver klippet en gang i ugen smiley

• #23   17. sep 2013 Collie: børstes ca. 1 x ugen, lidt oftere i fæld - vaskes måske 1 x årligt, men skylles over jævnligt ved varme eller rulning i sjove ting..

Labrador: børstes ofte ifm. fæld, ellers ikke. Bad 1-2 årligt ifm. fæld

• #24   17. sep 2013 Pekingeseren: Bades ca. 1 gang pr. måned - oftere hvis han har svinet ekstra. Vi bor på landet, og han render ude og sviner sig til hver dag.
    Børstes grundigt 1 gang ugentligt og let et par gange mere om ugen.

Griffon Petit Brabancon: Børstes ikke og bades en gang imellem samtidigt med Pekingeseren, men udelukkende fordi hun er vild med vand.

• #25   17. sep 2013 Dværgschnauzer, fik et bad ugen efter jeg fik hende, ellers ikke haft behov. Pelsen er selvrensende udover ekstreme klamheder..
    Børstes minimum én gang om ugen, uldredes minimum hver anden, men helst børstes 2-3 gange om ugen og uldredes hver uge.
    Øjne hver dag.

• #26   17. sep 2013 Jeg har en Japansk Spids = masser af pels!

Den er dog selvrensende, så han behøver ikke et bad mere end en gang om året..

Jeg udstiller dog næsten hver måned, og for at farven kan matche alle andre HVIDE nyvaskede hunde - ja så får han da også et bad når han skal udstilles smiley

• #27   17. sep 2013 Alma - newfoundlænder.

Bades - yderst sjældent (medmindre hun er... øh.. indsmurt i en ildelugtende substans).
    Børstes - 3-4 gange om ugen. Derudover får hun ofte en hurtig tur med en karte efter endt gåtur.

Tilføjelse: Før trimning vaskes hun som regel også. I fældeperioden børstes der måske lidt tiere.

• #28   17. sep 2013 Flatter:
    Bades: En 2-4 gange om året...
    Børstes: Bliver børstet over ca. hver anden dag, faner bliver børstet helt ud en gang i ugen.

• #29   17. sep 2013 Jeg har en blanding af SBT og Cane corso, han er lidt over år nu, og har aldrig været i bad smiley

• #30   17. sep 2013 aussie og islænder.
    Bad efter behov. Altså når de har rullet i noget fælt, og ellers 2 gange om året når de går i fæld, det letter fældningen lidt.

Børstning varierer. I vinterhalvåret stort set aldrig, udover lige en kam bag ørerne i ny og næ så der ikke kommer filter-klumper.
    I fældeperioder næsten dagligt
    Om sommeren en gang hver eller hver anden uge

Mine har ikke tendens til at filtre, udover lige bag ørerne, så børstning handler primært om at få løse hår fjernet. Og dem har de ikke mange af i vinterhalvåret

• #31   17. sep 2013 En gang om ugen ca.
    2 schæferhunde, en blanding af dober/schæfer og en springer spaniel.

• #32   17. sep 2013 Bad 1 gang om måneden.
    Børstning incl tandbørstning 2 gane om ugen i vinter halvåret. Om sommeren er hun kortklippet.
    Negle hveranden måned
    Blanding af papillon og chinese crested powder puff

Kommentér på:
Børstning ? :)

Annonce