{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
289 visninger | Oprettet:

Børstning? {{forumTopicSubject}}

Ja hvordan vænner man dem til at blive børstet?
Cæsar var ikke noget problem, men Gizmo er godt nok stædig den piver, hyler og stikker af. Så hvordan vænner man den til det? (Har prøvet at give dens ben og godbidder, men er ikke særlig spændende når sådan en styg børste kommer:D )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Børstning?
  • #1   24. nov 2007 det handler om at man fra hvalp gør det til en hyggestund atblive børstet:-)
    Jeg startede med at når vi rigtig hyggede, altså med godbidder og eller når Vanni var træt og ved at sove, så satte jeg mig hen til ham, og nusset ham, når han var faldet helt til ro, så begyndte jeg at bruge børsten:-)

• #2   24. nov 2007 Jo, men prøver også på at gøre det hyggeligt for ham, men han går bare sin vej så snart jeg begynder...

• #3   24. nov 2007 Jeg tror det er svært at lære dem i en sen alder, hvor gammel er din hund

• #4   24. nov 2007 18 uger kun, bare fået at vide man lige så godt kan starte stille og rolig op...

• #5   24. nov 2007 Nå men så er den jo heller ikke så gammel. Da jeg købte luna fik jeg af vide at det var meget vigtigt at være meget bestemt. Brug 5 min på det hver dag. Prøv at læg den ned på siden og så den anden side og til sidst ber du den om at ligge normalt og så tager du ryggen. Lige pludselig kommer det men hver bestemt.

• #6   24. nov 2007 altså jeg ved ike hvad der er rigtigt og forkert..

Jeg har en hund der bliver vasket og fønnet 1 gang om ugen, og så nytter det ikke noget at han stikker af..

så jeg putter ham bare i bad, kravler han op af siderne i badekaret, bliver han puffet ned og rost når han står pænt..

jeg kræver af ham at han ligger ned når jeg føntørre ham, så jeg ligger ham simelthen ned, på siden, og lægger den ene arm over hans hals, og den anden over hans mave, når han så slapper af slipper jeg lige så stille og roligt, og prøver han at rejse sig holder jeg fast, og tilsidst så kan de bare ligge der...
    jeg roser meget og hele tiden, så snart han gør noget godt, og lader som om han ikke er der når han gør noget skidt....

• #7   24. nov 2007 Og lige gyldigt hvor mange gange den prøver gå rejse sig og gå, så bliver du bare ved. For på et tidspunkt finder den ud af at den lige så godt kan få det overstået. Og at det ikke er så slemt. Du skal være klar over at lære du den først at blive børstet så er det også dejlig nemt at gå til dyrlæge. For så er den vant til at blive rørt ved

• #8   24. nov 2007 Okay tak for jeres svar. Vil jeg prøve på, enten det ene eller det andet:)

• #9   24. nov 2007 Trine: sørg for, at gemme børsten i lommen, så hunden ikke opdager, at du har den, så sæt dig sammen med hunden og nus den, når du har gjort det et stykke tid, så tag børsten frem lige så stille, mens du nusser hunden, og begynd mens du aer, at børste... husk masser at ros

• #10   24. nov 2007 Team vomløs (Gitte) nu også med tosafoto : Okay, tak, var sådan set også det vi gjorde med Cæsar, han var bare ikke sådan et pjok;)

Kommentér på:
Børstning?

Annonce