1.197 visninger
|
Oprettet:
Vil ikke tisse/ lave pølser {{forumTopicSubject}}
Hej mig og min kone har købt en labrador hvalp(13md) efter vi har fået hende vil hun ikke rigtig tisse eller skide, vi har haft hende siden fredag eftermiddag omkring 14 hvor hun har tisset 2 gange og skidt 1 gang.. Synes det virker lidt i underkaster, i forhold til hva hun har spist og drukket ??
Er der nogen der kender til eller har prøvet det før ??
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.111
aug 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.111
Min hund har aldrig besørget i haven, så det er slet ikke sikkert jeres kommer til det.
Selvom det indimellem ville lette dagligdagen er det faktisk rigtig dejligt at have en ren græsplæne
Sally får 4 ture dagligt 2 korte og 2 lange....
aug 2013
Ja det må da også være rart ikke at have en have fyldt med hundelort
Vi må jo bare vente lidt og se tiden an
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.177
I har haft hunden 1½ dag, og den har besørget.. I skal lade være med at bekymre jer så meget, og bare forsøge at gøre hunden tryg og glad ved jer
Spiser og drikker hunden, så er det ikke noget akut og farligt, se tiden an og giv hunden et par dage til at falde til ro i, i er jo helt nye - og en så gammel hund har allerede knyttet sig t kraftigt til tidligere familie.. Det er ikke let at blive adopteret midt i hormonerne der raser...
Er hunden 13 uger i stedet, måske?
aug 2013
Nej hunden er 13 md
sep 2012
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 423
Tænker bare at når den er 13 måneder og i har haft den siden fredag og den ikke er tryg nok endnu til at turde afgive duftspor, så skal der noget træning til.
Det er en meget god idé at i bliver ved med at gå den samme tur indtil den forstår hvad den tur går ud på...nogle gange hjælper det at gå samme rute 2 gange på samme tur.
apr 2012
Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 142
Nu hvor i fik hunden i fredags, hvor lang tid holder i ferie sammen med den?
aug 2013
Weekenden over og så er konen hjemme en uge mere
apr 2012
Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 142
Og herefter skal den være alene hjemme 7-8 timer dagligt?
aug 2013
Vil ikke tisse/ lave pølser