Alergisk hund Alergisk hund
For noget tid siden begyndte Eddie at klø rigtig meget, jeg tænkte at det måtte være lopper, selvom jeg ikke kunne finde nogen, så jeg smuttede ned til petworld for at købe noget imod lopper.. Den søde mand i forretningen sagde at jeg ikke skulle til at komme loppemiddel i hans pels, når jeg ikke kunne finde lopper, men foreslog at han kunne være allergisk overfor korn. Eddie får kornfrit fodder, men der var da korn i nogle af de godbidder han fik og i nogle af de ben han fik, så jeg købte kornfri godbidder og så tiden an. Jeg syntes han stoppede meget hurtigt med at klø, og tænkte at så var han nok bare allergisk overfor korn. Så her for et par dage siden hjemme ved min mor, ligger vi mærke til ar han klør rigtig meget igen, men da jeg kommer hjem er der stort set ingenting. Vi kunne ikke rigtig finde ud af hvad der kunne være hjemme ved min mor, som der ikke er her. Men i foregårs skiftede jeg sengetøj, og i morges lagde jeg mærke til at han klør rigtig meget. Aå mit korte spørgsmål til dette lange indlæg: kan en hund være allergisk overfor et bestemt vaskemiddel? Jeg får nemlig vasket tøj hos min mor, så det er jo det samme der er i sengetøjet.. Og jeg syntes egentlig godt jeg kan huske at jeg tænkte for noget tid siden om hun brugte noget nyt vaskemiddel, da mit tøj lugtede anderledet (:
Meget. Lang tekst, til et simpelt spørgsmål, det var nok ikke nødvendigt..
jun 2012
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 4 Emner: 160 Svar: 2.149
Prøv noget neutral vaskemiddel ellers må hunden ud af sengen, hvis det er det der virker for ham
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 34 Svar: 289
jul 2010
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 49 Svar: 998
jul 2010
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 49 Svar: 998
maj 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 383
Alergisk hund