788 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Alergisk hund Alergisk hund

For noget tid siden begyndte Eddie at klø rigtig meget, jeg tænkte at det måtte være lopper, selvom jeg ikke kunne finde nogen, så jeg smuttede ned til petworld for at købe noget imod lopper.. Den søde mand i forretningen sagde at jeg ikke skulle til at komme loppemiddel i hans pels, når jeg ikke kunne finde lopper, men foreslog at han kunne være allergisk overfor korn. Eddie får kornfrit fodder, men der var da korn i nogle af de godbidder han fik og i nogle af de ben han fik, så jeg købte kornfri godbidder og så tiden an. Jeg syntes han stoppede meget hurtigt med at klø, og tænkte at så var han nok bare allergisk overfor korn. Så her for et par dage siden hjemme ved min mor, ligger vi mærke til ar han klør rigtig meget igen, men da jeg kommer hjem er der stort set ingenting. Vi kunne ikke rigtig finde ud af hvad der kunne være hjemme ved min mor, som der ikke er her. Men i foregårs skiftede jeg sengetøj, og i morges lagde jeg mærke til at han klør rigtig meget. Aå mit korte spørgsmål til dette lange indlæg: kan en hund være allergisk overfor et bestemt vaskemiddel? Jeg får nemlig vasket tøj hos min mor, så det er jo det samme der er i sengetøjet.. Og jeg syntes egentlig godt jeg kan huske at jeg tænkte for noget tid siden om hun brugte noget nyt vaskemiddel, da mit tøj lugtede anderledet (:
Meget. Lang tekst, til et simpelt spørgsmål, det var nok ikke nødvendigt..

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alergisk hund
  • #1   9. sep 2013 Det tror jeg nu egentlig godt han kan være.. Hvorfor skulle han ikke kunne være det, tænker jeg?

Prøv noget neutral vaskemiddel ellers må hunden ud af sengen, hvis det er det der virker for ham smiley

• #2   9. sep 2013 De kan også være allergisk overfor husstøvmider smiley

• #3   9. sep 2013 Jeg har selv en allergihund. Du kan få lavet en blodprøve test hos dyrlægen på, hvad din hund er allergisk overfor. Det er lidt dyrt, men det er nemmere at gøre noget hurtigt og fjerne problemet end at prøve en masse halve løsninger med for eksempel nyt foder, skifte vasketøj og ph videre. Du kan selvfølgelig godt prøve nogle ting af inden, men blodprøven er det eneste, der viser præcis hvad den reagerer på.

• #4   9. sep 2013 Jeg har selv en allergihund. Du kan få lavet en blodprøve test hos dyrlægen på, hvad din hund er allergisk overfor. Det er lidt dyrt, men det er nemmere at gøre noget hurtigt og fjerne problemet end at prøve en masse halve løsninger med for eksempel nyt foder, skifte vasketøj og ph videre. Du kan selvfølgelig godt prøve nogle ting af inden, men blodprøven er det eneste, der viser præcis hvad den reagerer på.

• #5   9. sep 2013 Jeg har også tænkt mig få taget sådan en blodprøve hvis det ikke virker at skifte vaskemiddel.. Jeg har bare brugt utrolig mange penge på dyrlæge og genoptræning de sidste par uger, pga hans diskusprolaps. Plus jeg lige har ofret 2000 på at få lagt gulvtæppe i stuen, igen pga diskus (: så alle de penge jeg har lagt til side til dyrlæge er sådan set brugt, og det var bestemt ikke lidt..

Kommentér på:
Alergisk hund

Annonce