Stor badedag.... {{forumTopicSubject}}
Jeg ville bare lige fortælle en sjov historie.
Har lige haft Tyson i bad og puha det var en våd omgang.
Det hele startede jeg kommer hjem til mine forældre. Da min mor er alergisk overfor Tyson, hvis han lugter for meget af hund bgynder hund at nyse. Min mor begyndte at nyse, så jeg måtte lige tage Tyson en tur i bad.
Da han i forvejen hader at komme i bad vidste jeg at det her nok skulle blive sjovt. Jeg starter bruseren og kan se at Tyson allerede står med hoved nede ved forbenen og ser mega fornærmet ud. Han bliver skyllet over med vand inden jeg putter shampoo på hans pels. Og selvfølgelig synes han at han skulle stikke af, så det ender med at jeg falder over bruseren der lå på gulvet og bliver helt vildt våd. Jeg er sikker på at han har grint af mig Tyson. men jeg får ham fanget drivvåd, ja nu er jeg næsten ligeså våd som han er. Men vi får vasket vider og da vi er færdige, tror i så ikke som hævn at han skal ruste alt vandet af lige ved siden af mig ! Ja det er bare typisk......
Da han så har gjoet det tager fanden ved ham og han løber med 140 i timen op af trapperne nede fra kælderen, og op til min mor fortsætter ud i haven hvor den ikke får for lidt med rulleri.
Det sjoveste var da han skulle op af tarpperne. Han var ved at stå på snotten ned igen... ha ha ha ha
Men der kan man bare se hvor våd man selv bliver når ens hund tager hævn for et bad ! Ha ha ha ha
Kan i alle sammen have ne fortsat god weekend og nyd nu det gode vejr.
Hundehilsener fra Janni Og Tyson
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.751
Rigtig god weekend til dig også *ss*
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.808
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.808
Men han har været utidig hele dagen så det gjorde det ikke bedre at komme i bad, bare meget værre *GG
Stor badedag....