{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

Bur til passat {{forumTopicSubject}}

Igår hentede vi gemalens nye bil (en passat van). Og den ville vi jo altså også gerne kunne have vovserne med i. Jeg har et par bure i min, men de er bygget til den og hundene og er ALT for store til passaten (det vidste vi godt de ville være). Så nu leder vi efter et par bure som der kan sidde en dobermann på 65 cm og en irsk terrier på 50 cm i. Og som samtidig kan være i en passat. Er der nogen der har erfaringer med de store Variocage dobbeltbure (XL eller XXL): Kan en doberdut mon sidde i sådan et. Og hvad med Pro-Line Cerberus dobbeltbur eller Dog-mann dobbelt bilbur ? Er der nogen der kender dem?
Det er primært min touran af lidt ældre dato, der er hundebilen, men vi ville jo gerne kunne køre i passaten på til sommerhuset, på familiebesøg i jylland og på ferieture, da den jo kører lidt længere på literen en min smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bur til passat
  • #1   5. sep 2013 I må måle bilen:-)

(link fjernet)

• #2   5. sep 2013 Ja, selvfølgelig smiley Tænkte bare mere på om der var nogen der havde erfaringer med om en stor hund kan være i de nævnte bure eller om der er nogen der kender et andet bur der er genialt smiley

• #3   5. sep 2013 Jeg har en passat van. Men jeg har kun et bur jeg bruger når jeg har hvalp de første måneder...Meen min Passat har nogle dejlige solide hæftekroge..EEn i hvert hjørne. Dette har jeg valgt fordi det er ski besværligt at slæbe store tunge bruge ud hver gang jeg skal bruge rummet til andet end hunde. Hver krog har så et kort meget solidt tov med nogle ordentlige låse..Så kan jeg ´lige hæfte hver hund fast.

• #4   5. sep 2013 PS. Jeg har så en hel skillevæg bag ved forsæderne af plexglas.

• #5   6. sep 2013 Snow: Jeg vil så ikke have mine 'kegler' til at blot at være bundne. De er jo ofte med i bilerne rundtomkring og sidder i burene og venter med bagsmækken åben. Og så foretrækker jeg altså godt nok at jeg kan lukke og låse for dem så der ikke er nogen der uforvarende kommer til dem. De siger ikke noget til at folk bare går forbi, men de siger altså RØV, når der er nogen der går hen og tror de skal sige 'Nååårrrrrhhhh' helt op i hovederne på dem.
    Derudover så står vores bure som regel ret permanent i bilerne, så det med at de er tunge bekymre mig ikke.
    Nå, men har fundet ud af at Østrand ikke ligger så langt væk fra Køge og at de har en masse modeller man kan komme og få lov at prøve i bilen og man må sørme også prøve om vovse kan være i buret - optur! Så de skal da aflægges en visit imorgen formiddag smiley Hundegrej-shopping er jo altid godt!!!

Kommentér på:
Bur til passat

Annonce