{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.110 visninger | Oprettet:

Ask H
Ask H
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12

Rottweiler vækst {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, vores rottweiler hvalp på 9 mdr har ikke taget på de sidste 2 mdr. Hun spiser det hun skal og er frisk og rask. Man siger jo racen først er udvokset efter 18 mdr. Så finder det lidt bekymrende at hun ikke har taget på i 2 mdr. Hun vejer knap 35 nu, ved godt nogle tæver ender på de 37. Men synes det underligt hvis hun sq være færdig udvokset i denne alder? Kan det måske skyldes hormoner? Hun kommer jo nok snart i løbetid. ( moren vejede 56). Mvh. Ask

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rottweiler vækst
  • #2   29. aug 2013 Godt nok en stor tæve. Hende min kæreste havde som vandt alt hvad hun kom i nærheden udstillingsvice vejede 32-33 kg som voksen.. Er du sikker på moren er ren?

• #3   29. aug 2013 hvor har du den fra for kennel burde da kunne hjælpe dig ,kan fortælle at en af mine tæver der lige er blevet 4 år hun vejet for 14 dage siden 39 kg hun skal helst ikke op veje mere så bliver hun fed

• #4   29. aug 2013 Synes da også det lyder meget fint smiley
    Hvis moderen vejede 56 kg - så må hun have været alt for tyk !
    Det er for meget for en tæve
    Min gamle tæve vejede også 37-38 kg igennem hele livet smiley

• #5   29. aug 2013 Karin : du har bidt mærke i det er en 9 mdrs HVALP der vejer 35 kg...?
    En tæve ovenikøbet. I min optik må der da være noget andet i eller også får den Substral.. For den ser da ikke tyk ud..

• #7   29. aug 2013 hm... jo det har jeg smiley
    og hvis der er noget galt så må det være at den vejer for meget i følge
    standarden - men det er jo ikke det TS er bekymret for smiley
    og på billedet ser den da meget fin ud
    nu kan man som du også skriver jo ikke se en profil på hunden om den er med
    stamtavle eller ej - så måske er der noget andet ind over smiley
    Og som jeg skriver hvis moderen vejede så meget så var den helt sikkert alt for
    tyk hvis den var ren rotte - idet min han rottweiler ikke engang vejer så meget og
    han er ikke tynd smiley

• #8   29. aug 2013 hun svare ikke om der er tavle på syntes at kunne huske hun er blevet spurgt før der svare hun heller ikke

• Ask H
    Ask H Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12
    #9   29. aug 2013 Tak for svar.
    Moderen var også tyk det var efter fødslen hun vejede 56 ejeren sagde også hun skulle smide en del.
    Der er ingen stamtavle, faren havde tavle men ikke Moren, men ejeren sagde hun var ren og hun så også sådan ud, så det var godt nok til os forældrene virkede søde og rolige.

Kommentér på:
Rottweiler vækst

Annonce