{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.811 visninger | Oprettet:

Fransk Bulldog gør meget?? {{forumTopicSubject}}

Et andet sted på nettet, har jeg læst en påstand om at Franske bulldogs er en hunderace der : *gør som pokker*, og det stemmer egentlig ikke med det indtryk jeg har fået af dem, og som de avlere jeg kender, udtrykker..

Men personen der kom med påstanden siger at det er fra avlere af racen hun har informationen, så nu bliver jeg da helt i tvivl..

Når jeg søger på nettet, finder jeg masser af link, til sider der alle siger at en Buller ikke en gøende hund, men at det kan forekomme at enkelte individer kan starte på *Excessively Barking *. (kunne ikke lige komme i tanke om et dansk udtryk)

Så kom med jeres erfaringer.

Gør Franske Bulldogs meget?

(gerne med link til opdrættere der siger at de gør meget)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fransk Bulldog gør meget??
  • #1   17. aug 2013 Nu er jeg hverken ejer eller opdrætter af racen, men kender godt til 7 stykker, og ingen af dem har jeg hørt gø af nogen betydning.. herlig race faktisk (o;

• #2   17. aug 2013 Min storebrors franske bulldog siger sjældent en lyd eller jo når han snorker smiley hehe

Men han ikke en lyd selvom nabo hundene står og gør eller hvis der går hunde forbi deres hus så står / sidder han bare og glor smiley hehe

• #3   17. aug 2013 Min Charlie skal "varmes" godt op inden han gør, han gider ik rigtig

Men Cæso er betjenten i huset og gør (så godt som en fb nu kan gø :O)) hver gang der er nogen der går forbi huset og meget når han mener at tingene ikk drejer sig nok om ham

• #4   17. aug 2013 Min Arnold gør aldrig når der går nogen forbi udenfor huset eller der kommer gæster smiley
    Til gengæld er der meget lyd på, når han leger smiley Både i form af gø og andre sjove lyde smiley

• #5   17. aug 2013 Vores gør ikke så meget.

Jo når en hund går forbi haven.....men ellers ikke.
    Så nej...og vores hvalpe siger ikke noget endnu smiley de er kun 4 dage gamle.

• #7   17. aug 2013 Vores berta gør aldrig. Ikke engang hvis vi går forbi en have hvor en anden hund gør helt vildt.

• #8   17. aug 2013 Min gør kun hvis der kommer nogen , heller ik selvom naboens hund gør meget , det er virkelig en skøn race , det bare et ekstra plus at de ik gør smiley

• #9   17. aug 2013 Berta gør aldrig . Faktisk har vi snakket om at hun mangler stemmebåndet smiley nej spøg til side. Hun siger ikke en lyd selvom det ringer på eller der bare kommer nogen ind af døren. Hvis det passer damen går hun roligt ud for at se hvem der kommer og i andre tilfælde gider hun altså ikke rejse sig.

• #10   28. aug 2013 Min buller gør når der kommer nogen (stopper dog når han kommer hen til dem) Og så gør han hvis folk larmer bag "hans hæk"

Han kan også godt gø og gøre sig stor hvis der kommer andre hunde (indtil de kommer nærmere og han får lov at sige hej)

smiley Så vil sige at min buller er ret vagtsom - hvilket jeg også ser stor pris på.

Kommentér på:
Fransk Bulldog gør meget??

Annonce