{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

fransk bulldog {{forumTopicSubject}}

hej jeg har en fransk bulldog som begyndte at pive i nat engang og han vil ikke støtte på bagbenene
det gik så over og vi snakkede med en dyrlæge som sagde at vi skulle vente til mandag med at komme til kontrol nu er det så kommet igen og vil så høre hvad jeg skal gøre for det gør ondt på hunden men dyrlægen vil først se ham mandag

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fransk bulldog
  • #1   5. apr 2009 du kan altid ringe til dyrlægevagten, og de skal se hunden, hvis du insisterer.

• #2   5. apr 2009 det var dem jeg snakkede med og de vil have jeg skulle give ham en halv kodimagnyl og vente til i morgen og jeg kan se at det gør ondt på hunden og det gør jo så også ondt på mig at se ham sådan

• #3   5. apr 2009 de skal sgu da se på hunden, hvis du vil have det...det er jo ikke dem, der betaler....

• #4   5. apr 2009 det var også in vurdering

• #5   5. apr 2009 Jeg ville ringe til en anden dyrlægevagt... For vedkommende er da helt ude i skoven, hvis han/hun ik vil se hunden...

• #6   5. apr 2009 fand noget der passer på min buller på en prik i en anden trod
    som kommer her men det kan jo være det ikke er noget

M & K
    roxie blev som sagt rigtig dårligpå bagpartiet fra den ene dag til den anden, men hun har frktisk i perioder ville bæres op på sofaen/ i sengen. da det blev helt galt med bentøjet fra dag til dag nærmest skulle vi strakt have taget et røntgenbillede med kontrastvæske i rygsøjlen. der kunne vi se at hu havde en blødning i rygsøjlen hvilket gjorde at det trykkede på nervebanerne.... håber godt nok for jer at det ikke er noget alvorligt. god weekend

• #7   5. apr 2009 Jeg synes det lyder mustisk nok til at jeg ville insistere på at komme til dyrlægen. Det er da lidt bekymrende at han uden nogen synlig grund pludselig ikke vil støtte på bagbenene.

• #8   5. apr 2009 jacob h - der findes en gruppe, der hedder Fransk Bulldog - jeg er sikker på at nogle der kan give dig nogle gode råd.... håber virkelig ikke det er noget alvorligt..... jeg ville helt klart tage til dyrlægen (altså dyrlægevagten) - kan det mon være diskus....
    Go bedring....

• #9   5. apr 2009 har nu været ved dr.dyrlæge og fik af vide det moske kunne være en discospolaps smiley men det kunne også være forstoppelse det kunne hun ikke sige så hun gav ham noget mod smerterne og så skulle jeg få taget ryngten billeder af det i morgen formiddag

• #10   6. apr 2009 Puha, håber ikke at det er en discosprolaps, krydser fingre for jer......hører gerne en update:-)

Kommentér på:
fransk bulldog

Annonce