866 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Så fik Luna fred Så fik Luna fred

har lige været inde ved dyrelægen da Luna havde meget ondt, hun led af dårligkorsbånd, som skulle have været operet, men efter Hd foto osv fant vi ud af hun osse havde ekstrem dårlig hofter, samt hun havde allergi, så jeg valgte sammen med dyrelægen og efter lang overvejelser, at give Luna en masse gode oplevelser, og så når hendes korsbånd røg helt eller hun fik smerter så skulle hun aflives, og den dag kom så idag smiley

efter en kort tur i skoven igår hvor hun luntede rundt som hun plejede, og bag efter en tur i en sø hvor hun bade, tror sammen lagt hun var aktiv i 1 time maks, men det var nok til at da hun kom hjem sov lidt og skulle rejse sig kunne hun næsten ikke støtte på benet, ringede til dyrelægen fik en tid idag hvor han lige ville under søge hende, tog så afted i god tid da jeg lige ville gå en lille tur med hende på stranden inden vi kom der ind, og da hun kunne støtte på benet igen idag havde jeg et lille håb om han bare ville sige hun skulle slappe lidt af, men efter hun blev undersøgt af vores dyrelægen fortalte han hendes venstre knæ var emget hævet iforhold til det andet samt hun havde ondt, han kunne sagtens give hende noget mod hævelsen samt smerte stillende med hvis hun var aktiv igen ville det bare blusse op igen, så tog valget at hun skulle få fred, selv om det var det hårdste valg nogen sinde men efter at have set hende humpe rundt på et bag ben igår aftes var jeg sikker på det skulle hun ikke igennem igen selv om det er svært at stå og se på sin hund der sidder og kigger på en og når hun sidder kan man ikke se hun har ondt hun ligende bare sig selv, og den glade hund hun var smiley
men selv om det var et hårdt valg er jeg sikker på det var det rigtige, ved ikke rigtig hvad jeg vil med det her indlæg har vel bare brug for at komme ud med det...

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så fik Luna fred
Kommentér på:
Så fik Luna fred

Annonce