{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.195 visninger | Oprettet:

Hvalpe og moder der søger nye hjem {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke om det er her jeg opretter dette lille opråb ....men jeg prøver . Jeg har i samarbejde med nordjyskdyreredning taget 7 hvalpe til mig og deres mor(vil ikke hænge nogen ud så kan ikke sige mere ) . Da jeg selv har fire hunde , kræver dette naturligvis ekstra . Nu ved jeg så ud over dette at der fra selv samme menneske kommer mindst et kuld mere måske to .
Nuvel ,det korte og det lange er der bliver avlet og hvalpene bliver givet væk alt for tidligt ....vil gøre hvad vi kan for at stoppe dette . Her kommer mit opråb så .
Skulle der være nogen der ville hjælpe med hvadsomhelst ...en pose hvalpefoder eller en pose kyllingelår ( jeg er jo barfer så hundene får råt her osse hvalpene hvis jeg har nok ) Så ring 60881587 eller kontakt nordjyskdyreredning . Jeg bor i sommersted sønderjylland og er så godt som altid hjemme nu da der er fuldt hus . Er man int i at hjælpe og vil se hvilke hunde det handler om er man velkommen til at kigge på mine åbne album på facebook som jeg linker ind her . mvh Hundetossen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpe og moder der søger nye hjem
Kommentér på:
Hvalpe og moder der søger nye hjem

Annonce