{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.104 visninger | Oprettet:

Jeres hunds bedste venner {{forumTopicSubject}}

I dag havde Salik fornøjelsen af at gå tur sammen med sin bedste hundeven - en aktiv politihund - en 4 årig schæferhan. De to kommer bare så godt ud af det med hinanden og matcher rigtig godt. Derfor kom jeg til at tænke på hvem som er jeres hunds bedste ikke-menneske-ven?

Cleo bedste ven er en kat som hedder Sebastian - meeen Cleo har maaange venner både hunde, katte, en høne, et par rotter osv.

Selvfølgelig har mine hunde hinanden som venner men ud over det kender vi efterhånden men masse hunde som de mødes med. og de har alle deres bedste venner som de matcher rigtig godt med.

Hvad med jeres hund - hvem er dens bedste ven/venner?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres hunds bedste venner
  • #1   5. aug 2013 De er hinandens bedste venner smiley Men SKAL jeg vælge en "udefra" så må det være Maj-Britts Juice smiley

• #3   5. aug 2013 Jamen min basse dreng har også en bedste ven, det er min venindes hund de to er bare pot og pande, eller gøg og gokke kalder jeg dem hihi simpelthen så sjove de leger stadig med hinanden som var de stadig hvalpe og de er altså 6 og 7 år loooool

• #6   5. aug 2013 Jessies bedste ven (og de eneste vi ved hun kan lege med) er naboens labrador og rottweiler, samt en hønsehund han, som hun leger med på stranden.
    Tidligere havde hun også venner til hundetræning, men hun har fået det lidt svært med fremmede hunde, så hun får ikke længere lov til at møde nye hunde, uden at vi har set hinanden an i nogen tid.

• #7   5. aug 2013 Tinkas bedste ven er ALLE!!!

• #9   5. aug 2013 Her er Balder og han's unge nye rigtig gode ven Amy smiley

Men Balder kan nu bedst lide når det bare er mig og ham ^^

profilbillede
  • #10   5. aug 2013 Åh mine pigers bedste venner.. de har mange venner, men de bedste er nok Jack Russlerne : Figo, Flicka og Venturo, storpuddelkrøllerne Mango og Kiwi, Labblandingen Joey og Bernersennerne Samson og Pirat.
    Derudover har de mange andre venner i alle størrelser og faconer.
    Men de allerbedste er klart hinanden, misserne og os.

profilbillede
  • #11   5. aug 2013 Mango og Kiwi er edderluskeme også skønne smiley

• #12   5. aug 2013 Mette: de er skøn-herlige. Her på tur med selvsamme krøller. Dog kun Kiwi der er på billedet:)

profilbillede
  • #13   5. aug 2013 Der er Mango ikke kommet til endnu? Og nogle skønne skønne "forældre" de har de to smiley

• #15   5. aug 2013 Min islænder pige mener alle er hendes venner smiley

Men særligt mine tre tamrotter er hun ret glad for. Hun deler hellere end gerne tyggeben og legetøj med dem, når de er ude på gulvet smiley

• #16   5. aug 2013 Deres bedste venner er uden tvivl hinanden smiley
    Udefra er Wictor's bedste ven nok x'en's rottepige..
    Fadia er sær og leger kun med Wictor og min fars lab smiley

• #17   5. aug 2013 Svendes bedste ven er skråt-overboens hul i hækken hund Tinka smiley (blanding af flat coated, lab og ukendt). De elsker at gå tur sammen og ved udemærket, hvor den anden bor smiley

Sidst da Tinka var i løb, måtte vi sætte de fælles gåture på pause...nøj, hvor de ventede og kiggede efter hinanden...Tinka skulle op og kigge ud af hvert vindue i opgangen...Svende skulle lige hen og kigge ind af opgangs døren...behøver jeg sige at gensyns-glæden var meget stor :D?

• #18   5. aug 2013 Trilles bedste ven er for tiden naboens staff bastian, rigtig dejlig hund, som for engangs skyld fatter hvorfor trille råber røv også ved han at han skal gå. Dejligt ! Og kæresten er blevet ret så lun på sådan en, dejligt at høre ham snakke om en fremtidig hund udover vores rotte som vi drømmer om. Jeg selv er godt nok også faldet for den, så nu må vi se om det bliver sådan en eller den franske der skal erstatte trille engang smiley

• #19   5. aug 2013 Mette: jo jo men hun var ikke sådan helt vær-løs-sikker endnu;)

• #20   5. aug 2013 Derudover er trille også meget forelsket i vores missemand smiley

profilbillede
  • #21   5. aug 2013 Malik og Mellanie er hinandens bedste venner, men de inviterer gerne enhver med til skæg og ballade, ofte er min mormors blanindg Wendy en del af det. Miranda's må være min storesøsters chihuahua Malthe, de er jo de to "gamle" der ikke gider Malik og Mellanies lege smiley

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 869
    #22   5. aug 2013 Olivias bedste venner er en japansk spids der hedder Zuki, og en Papillon der heder Sigurd. Lunas bedste venner var Sigurds bror, Silas som også var ren Papillon (som desværre blev aflivet for et par måneder siden) og en Chihuahua tæve, Chewie.

Jeg har lagt mærke til at mine to er bedst med deres egne racer? Har i oplevet det? Altså, de har det fint med hunde de kender af alle mulige racer, men indledende når de møder nye hunde, er der larm med de fleste racer men stort set igen problemer hvis det er japanske spidser, Papilloner eller Chihuahua... Og hvide terriere?

• #23   5. aug 2013 Victors bedste ven er Carl som bor 5 huse fra os. Men så er der også sally, en brun lab, venners hund. så er der katten , men nok katten som har Victor som bedste ven. Victor ser hende nok nærmere som en uvorn "lillesøster" der skal opdrages på;-)

profilbillede
  • #24   5. aug 2013 Sammen med Sally

profilbillede
  • #25   5. aug 2013 Sagas bedste ven hedder Sika, hun er en Vizla/Weimaraner/Lab-blanding

Her passer de høns smiley

profilbillede
  • Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
    #26   6. aug 2013 Mine herhjemme er hinandens bedste venner - både hundene og katten.

Udefra har de gode venner og så alligevel ikke. Min venindes Golden Retriever er super glad for specielt Lilly - han beskytter hende hvis andre hunde genere hende og er endda en enkelt gang kommet i slåskamp med en hund som ikke ville lade hende være. Men Lilly derimod er lidt ligeglad med ham. Hun bruger ham som andre hunde hun kender - hende der bestemmer, eller fis af!
    Hendes bedste ven døde for flere år tilbage - min venindes gamle Golden. De to var bedste venner og hang sammen som ærtehalm.

Silas bedste ven vil jeg sige er min anden venindes Dalmatiner Alba - de to leger ret godt sammen. Men ellers er Silas utrolig ligeglad med andre hunde og har kun øjne for Lilly.

Mer her er de rigtige bedste venner - nemlig Lilly og Silas.

profilbillede
  • #27   6. aug 2013 Bella elsker alle, og hun elsker at lege med alle uanset størrelse og alder. Overfor hanner er hun meget løs på tråden, hun ligger sig på ryggen med spredte ben også er hun til 'fri afbenyttelse' haha. Men hendes bedsteveninder er Mille en lille bomulds'blanding og Coco, ved ikke hvad race den er men den er heller ikke så stor. Hun elsker bare at lege med de to. Mille var også den første hund Bella mødte som ikke var familie, så det hænger nok lidt sammen. smiley

• #28   6. aug 2013 Maggie kan med alle hunde hun har mødt indtil videre, og det er liiidt svært at vælge mellem alle hendes venner da hun har så mange. Vi bor i et område med EKSTREMT mange hunde, så hun har mange venner.

Men hendes store kærlighed er Samojeden Oskar. De er jævnaldrende, og Oskar virker som en magnet på Maggie. Hun synes simpelthen han er så fantastisk smiley
    Derudover er hendes bedste legeveninde en mindre blandingshund der hedder Molly smiley

profilbillede
  • #29   6. aug 2013 Hov, jeg glemte lige hendes anden bedste ven, hendes "storesøster", marsvinet Peanut smiley

profilbillede
  • #30   6. aug 2013 Helt sikkert hinanden smiley

profilbillede
  • #31   6. aug 2013 Calule - nej hvor er det kært at din hund og dit marsvin er venner. smiley

• #33   6. aug 2013 Vores piger er hinandens bedste venner. De supplerer smadder godt hinanden. Hvad den ene ikke har, har den anden.
    Men de har nu flere andre faste hundevenner, som vi ses med: berneren Bernhard, bulldoggen Arnold, huskien Isak, huskien Wolf, en golden ved navn Cæsar og to søde labradortæver.

• #34   6. aug 2013 Her hjemme er de også hinandens bedste venner! :-).

profilbillede
  • #35   6. aug 2013 Camilla m: Ja, synes også det er lidt sødt smiley Når de ligger på hundepuden og putter vasker Maggie altid Peanut, og omvendt. Og så ligger Peanut og snakker, fordi hun nyder at blive "kælet" :o)

• #36   6. aug 2013 Cocos allerste bedsteste-bedste ven er mine forældres dværgschnauzer Bibbi og det er fuldstændig gengældt smiley

Og så har Coco lige mødt en cavaliers ved navn Øjvind som hun også bare klikker rigtig godt med.

profilbillede
  • #37   6. aug 2013 Lucky elsker alle der vil lege med ham smiley

Men da han ikke har så mange venner pga hans str, så må det klart være de to chier vi har passet en uge her i sommer. de legede simpelthen så godt sammen, især ham og bailey pigen, men der er også kun 1-2 mdrs forskel i alder på de to, selvom bailey er kæmpe i forhold til (hun er større end standarden, og lucky er kun 1,5 kg)

• #38   6. aug 2013 Hm Berta har ikke nogle bedste venner., hun vil lege med alle. Jeg ville faktisk gerne have, at hun fik en fast legekammerat, som man vidste hun kunne lege smaddergodt med.

• #39   6. aug 2013 klunte har desværre ingen bedste venner, er ikke lykkes os at finde et prdentliug match. D ahun var yngre var det en anden Corgi vi kendte, men har er blevet for gøende og voldsom til hende. Hun er desværre lidt reserveret/usikker blandt mange andre hunde. Er de mindre end hende kanøfler hun dem, er de større bliver hun usikker.
    Hun har dog nogen hunde hun er enormt glade for, fordi hun har mødt dem i området fra hun var lille, en schæfer, en amstaf og en Chihuahua blanding. Hun bliver Så glad når hun møder dem, men desværre gider de ikke lege med hende. Er faktisk noget, der går mig lidt på. Men måske er hun bare en ene hund.

• #40   6. aug 2013 Fredos bedste ven er Bibbi (som vi har mødt her på HG)

profilbillede
  • Beanmor *
    Beanmor * Tilmeldt:
    okt 2012

Følgere: 1 Hunde: 3 Svar: 225
    #41   6. aug 2013 Vores 3 er hinandens bedste venner. Også har vi vores 3 tøser Lady, Mille og Ronja, som er mine svigerforældres to lab blandinger og min svogers collie. Flokken er samlet stort set hver dag. smiley

• #43   6. aug 2013 Jasminas bedste ven er mine forældres harley.. De er som 2 dråber vand, deres venskab er så smukt at følge :-).

profilbillede
  • #44   6. aug 2013 @ Maj-Britt det tror jeg faktisk også har tænkt tanke nogen gange, at jeg skulle spørge dig ad. Har du ham med d. 25?? Skal godt nok på job, men ville se om jeg ikke kunne nå forbi et par timer inden, jeg skal møde. Så kunne vi evt se det an der?? Ville være glad, hvis hun kunne få sig en legekammerat.

Kommentér på:
Jeres hunds bedste venner

Annonce