{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til westie
  • #1   31. jul 2013 Kingsmoor Pure hvalpefoder:-)

• #2   31. jul 2013 Køber man det hos dyrlægen eller hvor? smiley

• #4   31. jul 2013 Tak, det vil jeg lige undersøge smiley

• #5   31. jul 2013 Altså mine forældre har i 17 år fodret med Royal Canin til westier, og det har været super godt smiley

• #6   31. jul 2013 Okay, det er også det opdrætteren har fodret med. De har jo også lavet en specielt til westier og når de gør det, burde de jo også kunne stå indenfor at det indeholder det det skal smiley

• #7   31. jul 2013 Vi har blot fodret med mini adult

• #8   31. jul 2013 Min westie på nu 3 og et halvt år voksede op på RC men han kan ikk længere tåle det. Han kløer sig helt vildt!
    Efter jeg er gået over til kornfrit foder har det hjulpet rigtig meget.
    Jeg har haft god succes med Taste Of The Wild og Essentials til min. Bare pas lidt på de varianter med fisk. Har oplevet min blev næsten helt brun da han fik Arion og Orijen med laks. Havfisk fra Kingsmoore sku dog ikk farve.
    Ang westie foder fra RC så ville jeg aldrig selv bruge den. Så vidt jeg husker står majs først på ingredienslisten og nu hvor Westier er kendt for at have tendens til allergi og hudproblemer ville jeg ikk bruge foder hvor der er hvede og majsgluten i.
    Ellers er der Arion. Har hørt flere med Westier der er glade for det. De har lige lavet en kornfri variant, dog til voksne. De andre varianter er der ris og majs i men vil så sige at for mig er ris ikk det værste at give. Arion følger også godt med og fornyer sig så det sku ikk undre mig at de laver flere kornfrie varianter.
    Derimod tvivler jeg på RC, Hills og Eukanuba nogensinde laver det.

• #9   31. jul 2013 Men der er jo selvfølgelig altid undtagelser for hva Westier kan tåle. Min forældres westie på 11 år kan tåle alt foder om det er kornfrit eller RC.
    Kender en opdrætter der giver hendes hunde Eukanuba med succes.
    Hunde er jo forskellige ligesom mennesker men ved min næste westie (hvis det bliver sådan en) der vil jeg fodre kornfrit fra starten

• #10   31. jul 2013 Lad vær med at tænk på hvad andre synes, kig selv på hunden og ingredienserne i foderet.
    Husk på den første ingrediens på listen er den der er mest af, og sådan fortsætter det ned af.
    Kig på hunden, ser den d som den skal, hvordan er dens afføring, spiser den alt det den skal osv.
    Vælger du kingsmoor, som generelt er et godt foder, så vær OBS på nogen hunde bliver allergiske over for det. Min Egen begyndte at klø sig HELT vildt, meget mere end når hun har lopper fx.
    Vi fodre med Acana, som kan bestilles på zooplus, også kornfrit ligesom kingsmoor.

• #11   31. jul 2013 Okay. Det må jeg lige se på når han bliver så gammel smiley

• #12   31. jul 2013 Tusind tak for jeres svar, det er rart er nogle der vil give gode råd, så man har listet gå efter når man skal vælge smiley

• #14   1. aug 2013 Tusind tak Stine H, det er en god hjælp, jeg vil prøve at kigge på det du har anbefalet, så jeg er sikker på han får det der passer til ham smiley

Kommentér på:
Foder til westie

Annonce