{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Klip og trim. {{forumTopicSubject}}

Hej der ude.
Jeg har to West highland Terry som meget gerne vil ordnes en gang i kvartalet eller hver 4 måned hvis jeg skal holde ud og kikke på dem.

Men jeg giver idag 650-680 Per hund og dette er en udgift på godt 5000kr om året hvilket i disse tider er mange penge.
Skal og kan jeg lære at ordne mine hunde selv?
Hvis ja hvor eller hvordan?
Hvad kræver det? De plejer at blive klippe/revet helt kort på kroppen uden skørter og så det velkendte runde Westie hoved.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klip og trim.
  • #1   29. jul 2013 Jeg ville investere i at deltage i et trimmekursus i din region, jeg gav 500 kr for at deltage og har siden selv kunne trimme min hund smiley

• #2   29. jul 2013 Jeg tror de bliver flået hvis jeg skal være helt ærligt.

Altså sådan en teknikik med at rive og skære pelsen over.
    De bliver i hvertfald ikke klippet med saks.

Min frisør gør verdens bedste job, hun er skide sød og fleksibel, jeg har stor tillid til hende igennem 7 år. Men det er satme mange penge vi bruger og det kan nok ikke gøres billiger, det tager jo nok min to timer og det er jo en timeløn til hende på 325 i timen, en vvs,er vil have 600 eller mere.

• #3   29. jul 2013 DIne hunde bliver trimmet, dvs. plukket smiley En trimmekniv hjælper kun med at få fat om hårene , men en plastik handske giver tit samme effekt uden man kommer til at skære hårene over smiley

Kommentér på:
Klip og trim.

Annonce