{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.341 visninger | Oprettet:

Rune P
Rune P
Tilmeldt:
27. maj 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

GPS-tracker til hunde {{forumTopicSubject}}

Vi er 3 gutter som har lavet en virksomhed, hvor man kan tracke sin hund vha. en en lille gps-enhed og sin smartphone. Hvis det har interesse for nogen af jer, så tjek vores hjemmeside ud. Vi har brug for al den hjælp vi kan få, så vi kan lave et genialt produkt til jer.
Hvad skal sådan en GPS-tracker kunne? Hvad er batterilevetiden?
Hvor stor må den være? Hvad er et must?

http://signup.tailtrail.co/

På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GPS-tracker til hunde
  • #1   29. jul 2013 Der må desværre ikke reklameres i forum..

  • #2   29. jul 2013 Vi er meget interesserede i en gps-tracker til hundene, men vil ikke købe et produkt, der kræver månedlig betaling.
    Vi vil betale et engangsbeløb, hvorefter vi kan bruge produktet frit.

    Omkring selve produktet tænker jeg at hundedelen ikke skal være for stor. Den må ikke være til gene for hunden. Batterilevetid og rækkevidde skal være så lang som overhovedet muligt.


  • #3   29. jul 2013 Er enig med malene.

    Og med en chihuahua skal den være utrolig lille smiley
    Derudover ville det smarteste nok være hvis man lavede den ind I chippen eller ligesom en chip, for halsbåndet tager folk jo bare af hvis den bliver stjålet.

    Men ellers en smart ide. Jeg ville dog som malene ikke betale noget pr måned, så hellere betale det mere I engangsbeløb.


  • #4   29. jul 2013 Vi har rigtigt tit talt om at det ville være genialt, hvis det kunne kombineres med chippen - for så var vi ud over alle de forsvundne og stjålne hunde. MEN - chippen ville skulle være 5x5 cm stor, og så er vi jo ude i noget af et indgreb, hvis den skal kunne række nogle vegne.
    Men måske teknikken kunne forbedres så det kunne lade sig gøre. man kan jo trods alt spore mobiltelefoner via bittesmå devices - men det er måske forbeholdt efterretningstjenester og specialpoliti endnu...


  • #5   29. jul 2013 Enig med Malene!

  • #6   29. jul 2013 Jeg er enig med Malene.
    Der findes allerede den slags produkter på markedet, men de er alt for store omkring hundens hals. Især små hunde vil har problemer med dem.
    Den bør ikke være meget større end et hundetegn - måske hvis man kunne kombinere de to ting?
    Og så skal det være vand og mudder tæt...

    Den skal gerne have en batteri levetid på min. 6 mdr.
    Og det skal "bare" være muligt at kunne finde sin hund på et kort - meget gerne i forhold til en selv... Måske ligesom den der "find venner" app'en der komme med iPhonen hvor der er en prik der er dig selv, og en prik der er din hund...
    På den måde vil "almindelige" danskere kunne finde deres hunde, men jægere vil også kunne have glæde af den...


  • #7   29. jul 2013 En enhed til hunden som er mindre end den der bruges på Garmin Astro og mulighed for at følge hunden direkte på en smartphone. Så kan træneren se hvad hunden laver, når den er sendt på eftersøgning.
    Selvfølgelig skal tracket kunne dowloades til en PC så man efterfølgende kan analysere i forhold til terræn, hundens hastighed o.l.
    Den angivne pris er dog alt for høj og abbonnement ... glem det.


  • #8   29. jul 2013 Ja men hvis man nu kunne få den lavet lille så kunne de jo få den udover chippen, for det ville jo nok være det mest effektive især ved tyveri.

    Men en chi ville aldrig kunne få sådan en stor chip ind uanset. Luckys chip sidder allerede sådan at man kan mærke den lige under huden når man aer ham og nogen gange buler den nærmest ud, så vil slet ikke tænke på hvis den var 5x5 cm smiley

    Men hvir ville det altså være genialt med sådan en.


  • #9   29. jul 2013 Pia J der kan man bare se hvor forskelligt man tænker i forhold til brug... smiley
    Jeg ville aldrig få brug for at finde ud at hvor min hund havde været smiley

    Men måske man kunne lave en prof og en alm mindelig version?
    Sådan at begge ønsker kunne blive opfyldt...

    Men igen ingen abonnement... Jeg vil heller betale 899kr i engangs beløb end jeg vil betale hver måned...


  • #10   29. jul 2013 Den her er faktisk fin: (link fjernet)

  • #11   29. jul 2013 Og hvis man vil have en, der allerede er færdigproduceret: http://www.smartgps.dk/gps-tracker-hund-kat.html

  • Rune P
    Rune P Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #12   30. jul 2013 @C&N: Undskyld, det var jeg ikke lige klar over. Jeg vil undlade at reklamere mere i forum smiley

    @Andre: Tak for jeres svar! Jeres umiddelbare indtryk hjælper os rigtig meget og giver en god idé om hvilke behov vi skal kigge efter, og hvilke krav der skal "overholdes".

    Jeg kan godt se det smart ved at kombinerer det med chippen, men det vil blive alt for dyrt for dyrt at udvikle og købe for forbrugeren. Så indtil videre bliver vi nød til kigge i halsbåndsretningen.

    Men hvad er vigtigst? Batterilevetiden og størrelsen?



  • #13   30. jul 2013 Prisen er vigtigst smiley For den afgør om jeg vil købe eller ej.
    Derefter skal størrelsen være rimelig, og det samme skal batterilevetiden.


  • #14   30. jul 2013 for mig er det helt klart prisen og størrelsen der er mest afgørende. Derefter skal batterilevetiden også være god.

    Men med en chihuahua er størrelsen virkelig alt afgørende, for den skal være meget lille for ikke at genere ham.;)


  • #15   30. jul 2013 Pris og funktionalitet...
    Sådan er det vel altid.

    Jeg ville ikke købe sådan et aggregat hvis der var månedlig betaling...


  • #16   4. aug 2013 Det vigtigste er for mig er i prioriteret rækkefølge: Størrelse - Pris - Batteri... smiley
    Men kan man ikke forlænge batterilevetid ved at oplade det ligesom man kan med et ur når man bevæger sig? - Bare en tanke smiley



  • Hans  D
    Hans D Tilmeldt:
    maj 2015

    Svar: 2
Kommentér på:
GPS-tracker til hunde

Annonce