{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

lab der bar ikk vil ta på.. {{forumTopicSubject}}

Butler der får nærmest det dobbelt a hvad foderet siger han skal ha..
han er stadig meget tynd..! han er så også en hund med meget energi og han har os tildens til let nervøsitet så derfor køre hans krop måske lidt højere "oppe" end normalt..

Dyrlægen siger han er helt okay, dog at han skal tage på.
Hans foder er noget med ekstra fedt i og som sagt får han ekstra..
hvad kan vi ellers gøre..?
dyrlægen sagde ben og f.eks rugbrøds madder med leverpostej..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lab der bar ikk vil ta på..
  • #3   4. jul 2013 ja hunden er tjekket fra top til tå.. via scanninger og div. blodprøver og ja han er helt perfekt. dyrlægen sammenlignende ham med at der også var nogen mennesker der var mere tynde end andre..

ja har tænkt over rå fodringen men må indrømme at jeg ikke ved nok om det til at jeg vil be gi mig ud i det..
    han får kingsmoor... kan dog ikk huske mere a navnet andet end der er ekstra fedt i...

• #6   4. jul 2013 Min labbe var også svært at få fylde på indtil jeg skiftede til Essential Stamina til aktive hunde. Det er et fantastisk foder! smiley

• #7   4. jul 2013 Jeg ville prøve med et andet foder, hvis den ikke kan tage på af det i giver den nu.

Havde en weimaraner/labrador blanding som ikke kunne tage på i vægt på det foder han fik. Vi skiftede til et andet mærke og han tog flot på til der hvor han burde ligge vægtmæssigt. Vi skiftede ham til Acana (hed det vist)

• #8   4. jul 2013 Det vil jeg helt klart gøre..! Heldigvis skal der snart købes nyt foder hjem:)
    tak for rådene...

• #9   5. jul 2013 He he. Jeg ligger billeder op i morgen. . Så kan du se beviset..

• #10   5. jul 2013 Min Selina ville heller ikke tage på.. Hun var såå tynd.. Nu har jeg barfet i et år. nu er hun perfekt. smiley

Det med at du siger at du ikke ved nok om råfodring skal ikke lade dig holde væk fra det.
    Du er jo heller ikke ernærings ekspert, men alligevel tør du at stå og tilberede mad til din familie. Det med at råfodre, er ikke svært. Der er mange der gør det til mere, end det er. Men i virkeligheden er det meget enkelt. Man skal bare lige ind i det. Det kan en god forhandler hjælpe dig med. og du kan læse lidt på nettet. smiley
    Din hund vil elske dig for det. smiley jeg er en stor fortaler for råfodring, kan du høre smiley hehe

Kommentér på:
lab der bar ikk vil ta på..

Annonce