603 visninger
|
Oprettet:
lab der bar ikk vil ta på.. {{forumTopicSubject}}
Butler der får nærmest det dobbelt a hvad foderet siger han skal ha..
han er stadig meget tynd..! han er så også en hund med meget energi og han har os tildens til let nervøsitet så derfor køre hans krop måske lidt højere "oppe" end normalt..
Dyrlægen siger han er helt okay, dog at han skal tage på.
Hans foder er noget med ekstra fedt i og som sagt får han ekstra..
hvad kan vi ellers gøre..?
dyrlægen sagde ben og f.eks rugbrøds madder med leverpostej..
mar 2012
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 155 Svar: 1.047
ja har tænkt over rå fodringen men må indrømme at jeg ikke ved nok om det til at jeg vil be gi mig ud i det..
han får kingsmoor... kan dog ikk huske mere a navnet andet end der er ekstra fedt i...
feb 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 122
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
Havde en weimaraner/labrador blanding som ikke kunne tage på i vægt på det foder han fik. Vi skiftede til et andet mærke og han tog flot på til der hvor han burde ligge vægtmæssigt. Vi skiftede ham til Acana (hed det vist)
mar 2012
tak for rådene...
mar 2012
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 102 Svar: 972
Det med at du siger at du ikke ved nok om råfodring skal ikke lade dig holde væk fra det.
Du er jo heller ikke ernærings ekspert, men alligevel tør du at stå og tilberede mad til din familie. Det med at råfodre, er ikke svært. Der er mange der gør det til mere, end det er. Men i virkeligheden er det meget enkelt. Man skal bare lige ind i det. Det kan en god forhandler hjælpe dig med. og du kan læse lidt på nettet.
Din hund vil elske dig for det. jeg er en stor fortaler for råfodring, kan du høre hehe
lab der bar ikk vil ta på..