{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Orijen puppy og Orijen Adult fisk? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg sidder her og kigger på lidt forskelligt foder. Jeg vil nemlig gerne have et foder til mine hunde som ikke indeholder korn, majs osv, som egentlig ikke er sundt for hunden.
Så var det at jeg faldt over Orijen Puppy(Til Draco), og Orijen Adult Fisk(til Eddie). Når jeg læser om det, synes jeg det lyder som et super foder, og prisen er bestemt også til at have med at gøre.

Nogen erfaringer med dette foder? Både gode og dårlige! smiley
Og gør det noget at det ikke er desideret til de små racer?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Orijen puppy og Orijen Adult fisk?
  • #1   2. jul 2013 Jeg har brugt den der adult - fik foræret en sæk. Det er super lækkert, hunden spiser med stor lyst og pelsen bliver blød. Men det er lidt dyrt sys jeg, men det er bestemt pengene værd, bare træls det skal bestilles hjem over nettet frem for at hente det i en butik. Jeg er gået over til Kingsmoore pure Havfisk. Den er også bare kanon

• #2   2. jul 2013 Okay, super! Tror lige jeg vil tjekke den du nævner ud! smiley
    Synes bestemt det er så forvirrende med alle de forskellige slags foder. For hvad er det rette. Et stort spørgsmål! smiley

• #3   2. jul 2013 Jeg SVÆRGER til Orijen! Det er uden sammenligning, det bedste foder.. Hunden elsker det, fungere fantastisk, afføringen et fin, og pelsen er fantatisk!
    Rosen fra dyrelægen angående pelsen stopper aldrig osv osv.. Jeg kunne blive ved. Det er bare det bedste foder..
    Ja, prisen er lidt høj, men synes den er værd at betale..
    Men der er også andre alternativer.. Jeg bruger en gang imellem Acana (den kornfrie) og purizon som lidt afveksling:)

• #4   2. jul 2013 Okay super, vil helt klart overveje Orijen. når vores andet foder er udløbet! Synes det lyder super godt, når man læser det, og at der ikke er korn i osv.

Hvor store er mad bidderne i Orijen Adult Fisk sådan ca? Eddie er jo kun en chihuahua, men han får i forvejen nogle forholdsvis store bidder, da det jo er godt for tænderne. Evt et billede af det hvis det kan lade sig gøre? smiley

• #5   2. jul 2013 Super godt foder

• #6   2. jul 2013 Hvis din hund i forvejen, er vant til lidt større bider, så vil Orijen ikke være det store problem.. I forhold til så meget andet foder, er det forholdsvis små piller:)

Jeg har taget et billed her:
    -det er godt nok ikke Orijen, men purizon, men størrelsen er næsten den samme:) Orijen er en lille smule større... Men husk også, at fordi pillerne indeholder så meget kød, har de organisk form:) det vil sige, at ingen af pillerne ligner hinanden, og har lidt forskellige størrelser:) -selvfølgelig snakker vi ikke mere end mm.

Og det er min lidt trykkede lillefinger på billedet haha:)

profilbillede
  • #7   2. jul 2013 Ja okay, det ser slet ikke ud til at være et problem. tror at dem han får nu er større. Ved du om orijen puppy er mindre eller? smiley
    Kan man egentlig kun bestille orijen over nettet? smiley

• #8   2. jul 2013 Jeg har kun brugt puppy large breed, da Nelly var mindre og de var ca. Samme størrelse så tror det ikke nej:) men jeg ved jo ikke om det gælder for den anden..

Jeg køber Orijen på nettet, fordi det nogle gange er en smule billigere, hvis man køber fra udlandet:)
    Nu ved jeg ikke hvor du bor henne i landet.. Men jeg ved, at nogle meget enkelte dyreforretninger sælger det. Fek.s. Porcani i Roskilde.. De sælger det også i deres netbutik.

• #10   3. jul 2013 Jeg bor i Nordsjælland, så tror jeg vil bestille det over nettet. Men kunne godt tænke mig at bestille sådan en ''prøve''pose hjem hvis det er muligt et sted, eller er der smagsgaranti på? smiley

• #11   4. jul 2013 Du må godt få en smagsprøve prøve af mig lige nu har jeg puppy large bread med kylling

Kommentér på:
Orijen puppy og Orijen Adult fisk?

Annonce