760 visninger
|
Oprettet:
Orijen puppy og Orijen Adult fisk? {{forumTopicSubject}}
Ja jeg sidder her og kigger på lidt forskelligt foder. Jeg vil nemlig gerne have et foder til mine hunde som ikke indeholder korn, majs osv, som egentlig ikke er sundt for hunden.
Så var det at jeg faldt over Orijen Puppy(Til Draco), og Orijen Adult Fisk(til Eddie). Når jeg læser om det, synes jeg det lyder som et super foder, og prisen er bestemt også til at have med at gøre.
Nogen erfaringer med dette foder? Både gode og dårlige!
Og gør det noget at det ikke er desideret til de små racer?
jan 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 384
mar 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 12 Svar: 85
Synes bestemt det er så forvirrende med alle de forskellige slags foder. For hvad er det rette. Et stort spørgsmål!
okt 2011
Følger: 10 Følgere: 35 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 2.091
Rosen fra dyrelægen angående pelsen stopper aldrig osv osv.. Jeg kunne blive ved. Det er bare det bedste foder..
Ja, prisen er lidt høj, men synes den er værd at betale..
Men der er også andre alternativer.. Jeg bruger en gang imellem Acana (den kornfrie) og purizon som lidt afveksling:)
mar 2013
Hvor store er mad bidderne i Orijen Adult Fisk sådan ca? Eddie er jo kun en chihuahua, men han får i forvejen nogle forholdsvis store bidder, da det jo er godt for tænderne. Evt et billede af det hvis det kan lade sig gøre?
mar 2013
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 37
okt 2011
Jeg har taget et billed her:
-det er godt nok ikke Orijen, men purizon, men størrelsen er næsten den samme:) Orijen er en lille smule større... Men husk også, at fordi pillerne indeholder så meget kød, har de organisk form:) det vil sige, at ingen af pillerne ligner hinanden, og har lidt forskellige størrelser:) -selvfølgelig snakker vi ikke mere end mm.
Og det er min lidt trykkede lillefinger på billedet haha:)
mar 2013
Kan man egentlig kun bestille orijen over nettet?
okt 2011
Jeg køber Orijen på nettet, fordi det nogle gange er en smule billigere, hvis man køber fra udlandet:)
Nu ved jeg ikke hvor du bor henne i landet.. Men jeg ved, at nogle meget enkelte dyreforretninger sælger det. Fek.s. Porcani i Roskilde.. De sælger det også i deres netbutik.
mar 2013
mar 2013
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 37
Orijen puppy og Orijen Adult fisk?