{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Demonstration mod hundeloven.... {{forumTopicSubject}}

Hej alle på HG....

Jeg skal til demonstration mod hundeloven på lørdag i Holstebro... Derfor har jeg lige et spørgsmål til jer.. - Flere har på facebook siden skrevet, at hvis man har en liste hund, ville de lade denne blive hjemme, af frygt for denne skulle blive konfiskeret... De opfordre dem som alligevel vælger at tage deres hund med, medbringer deres papir på hunden... (stamtavle) - Mit spørgsmål er så - hvad nu hvis hunden ikke har stamtavle? Er de papir man har fra dyrlægen og dansk hunderegister nok? Er ikke ude på at bevise jeg ikke har en liste hund - Men blot bevise at hun er født i 2007 - altså 3 år før lovet kom til... Vil rigtig gerne have hende med, da det jo ligesom er hende og hendes artsfælder det hele handler om - men har jo ikke lyst til at "satse" min hund for en demonstration... Hvis man sætter hunden i snor med mundkurv - samt medbringer papir fra dyrlæge og dansk hunderegister - kan jeg så være helt rolig - og vide at jeg har min hund med hjem igen???

God dag derude..

Mange hilsner Hanne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Demonstration mod hundeloven....
Kommentér på:
Demonstration mod hundeloven....

Annonce