gider ikke spise sin barf {{forumTopicSubject}}
Har jo haft problemer med at få mini fisen til at spise tørkost, har ellers prøvet, Acana, Orijen, Taste of the Wild, Canida, wulfsblute osv. men han spiste det kun lige i 2 dage hver (ah Canidaen kunne han da nogenlunde spise) så derfor tog jeg springet og hoppede på barf og har nu barfet den lille fyr i godt og vel en måneds tid og det er bare GÅET så godt! han åd det rub og stup lige fra starten af.
Men hva tror i så lille lorten gjorde i dag!
- nej det der, det gider jeg ikke.
så gik han hen i Bella´s skål og spiste hendes tørkost! mens hun var i gang (planen er at når hun er færdig med den sæk at hun også skal barfes)
men den lille stump er da ikke ked af, det værste var (hvis man kan sige det sådan) at hun gav ham sku lov!
SÅ, nu kommer mit spørgsmål til de barf-sagkyndige.. what to do? ved ikke om det er fordi han får en anden blanding, nu, han får hest, fik kalv før, men det lidt ligesom om at kallunen gider han heller ikke -.- strudshalsene kan han da lige overkomme syns han.
det jo ikke helt optimalt at skifte mellem råt og tørt -.-
mvh en snart noget gråhåret (og snart med skallede pletter) ejer af en lille Kai der er noget spidsfindig
ps har overvejet at sulte ham en enkelt dag, men kender jeg ham ret, så spiser han dagen efter, og så står jeg med det samme problem om 3 dage -.-
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 965 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 237 Svar: 9.481
På et tidspunkt skal han nok spise.
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.200
at han springer et måltid over betyder intet, så længe han trives.
specielt de yngre hanner kan godt have et mindre interesseret forhold til mad ind i mellem.
som Sarah skriver, så tilbyd ham maden, vil han ikke have det, så smid den i køleskabet til dagen efter.
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 3 Hunde: 5 Emner: 100 Svar: 579
troede bare ikke at de havde godt af at skifte mellem barf og tørkost?
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.200
tror favoritten er kalkun i småstykker med brusk og også vildt, der ser i hvert fald sådan ud ((o;
sep 2012
nov 2009
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 6 Emner: 49 Svar: 1.824
sep 2012
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.635
nov 2009
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 6 Emner: 49 Svar: 1.824
sep 2012
befri mig vel, dyrlægen sagde absolut intet til min lidt overvægtige lab (omkring 1 kg for meget ville jeg gætte), men Kaito, NEJ puha ham skulle jeg skynde mig at gøre noget ved -.- syns ikke selv det var SÅ galt som hun gav udtryk for og har der efter også spurgt flere hunde sagkyndige og dyrlæger hva de mente og jah han var da til den tynde side, men ikke noget alarmerende som jeg jo også selv var kommet frem til. Men de ser jo hele tiden overvægtige hunde, jah selv deres egen hund de havde i klinikken var jo ekstrem overvægtig! så det var nok derfor de ikke sagde noget til Bella, deres første "joke/kommentar" da jeg kom ind af døren var også
- nej, det jo en slank model af vores Tulle
WHAT!! tænkte jeg bare, er i ikke dyrlæger?!
sep 2012
Jeg siger tak for alle jeres fine svar
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 44 Svar: 239
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.635
sep 2012
gider ikke spise sin barf