Forslag til administrator {{forumTopicSubject}}
Vi er alle sammen kede af de reklamer der er kommet på hundenes profiler. Men nu har jeg også hørt fra nogle stykker at der bliver sendt masser af forslag til administrator, der åbenbart aldrig reagerer.
Jeg vil godt prøve at tage en snak med dem og høre om reklamerne kan flyttes på en eller anden facon. Hvis i har andre forslag til forbedringer/ændringer, what ever er i meget velkomne til at skrive en besked til mig i mit BC (klik under "Hjælpeadmins" oppe til højre).
Jeg kan desværre, af gode grunde, ikke love at der sker noget som helst, men jeg vil dog næsten love, at jeg kan vende tilbage med nogle forhåbentlige ordentlige svar;)
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.649
Det var da et fint træk. Har sendt flere forslag, og hørt andre have nogle knaldgode forslag, men jeg har aldrig hørt et pip fra Oh Store Admin
Det ville da være dejligt hvis du kan råbe ham/hende/den/dem op
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.691
Vi skal ikke have reklamer ind i vores profil, vi har betalt for profil
Men Admin er måske ligeglad, tror at kistebunen er helt tom... sind han kan finde på sådan noget.
feb 2006
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 189 Svar: 2.955
Er desværre nødt til at logge af nu - men bare skriv løs i BC;))))
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.276
Knus til dig *S*
Vi ER nemlig mange der igennem tiderne har haft skrevet til O'Admin den sture og aldrig hørt en disse :-S
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 42 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 1.067
Det er naturligvis ikke alle der er lige lade-sig-gøre-lige, men derfor kunne det alligevel være rart med en eller anden form for tilbagemelding på den feedback os brugere kommer med *s*
Forslag til administrator