{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Forslag til administrator {{forumTopicSubject}}

Vi er alle sammen kede af de reklamer der er kommet på hundenes profiler. Men nu har jeg også hørt fra nogle stykker at der bliver sendt masser af forslag til administrator, der åbenbart aldrig reagerer.

Jeg vil godt prøve at tage en snak med dem og høre om reklamerne kan flyttes på en eller anden facon. Hvis i har andre forslag til forbedringer/ændringer, what ever er i meget velkomne til at skrive en besked til mig i mit BC (klik under "Hjælpeadmins" oppe til højre).

Jeg kan desværre, af gode grunde, ikke love at der sker noget som helst, men jeg vil dog næsten love, at jeg kan vende tilbage med nogle forhåbentlige ordentlige svar;)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forslag til administrator
  • #1   10. aug 2006 Hey girlfreind smiley

Det var da et fint træk. Har sendt flere forslag, og hørt andre have nogle knaldgode forslag, men jeg har aldrig hørt et pip fra Oh Store Admin smiley

Det ville da være dejligt hvis du kan råbe ham/hende/den/dem op

• #2   10. aug 2006 Frøken D * Åkirkeby *

Vi skal ikke have reklamer ind i vores profil, vi har betalt for profil

Men Admin er måske ligeglad, tror at kistebunen er helt tom... sind han kan finde på sådan noget.

• #3   10. aug 2006 Hey ynglingsveninde....

Er desværre nødt til at logge af nu - men bare skriv løs i BC;))))

• #4   10. aug 2006 Skide godt *Frøken D*, du er en knag at du ved det og tak fordi du vil gøre noget for os alle :-))

Knus til dig *S*

Vi ER nemlig mange der igennem tiderne har haft skrevet til O'Admin den sture og aldrig hørt en disse :-S

• #5   10. aug 2006 Godt initiativ Frøken HA´er - Kunne være dejligt med en eller anden form for dialog med Admin.. Det virker som om der ikke bliver reageret på diverse forslag.
    Det er naturligvis ikke alle der er lige lade-sig-gøre-lige, men derfor kunne det alligevel være rart med en eller anden form for tilbagemelding på den feedback os brugere kommer med *s*

Kommentér på:
Forslag til administrator

Annonce