{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.150 visninger | Oprettet:

Martin W
Martin W
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Flyttet fra 2 hunde. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Er flyttet fra kæresten, efter et længere forhold på knapt 5 år. Hun har beholdt vores 2 hunde, kan kun siger jeg savner dem overdrevet meget. !!!! Snøft.
Har været sammen med dem næsten 24/7 da jeg er selvstændig, tænker på om de tænker over jeg er væk, næsten en md nu.

Skal hente resten af mine ting i morgen. Men hundene vil ikke være der, da kosten syntes det er dårligt for hundene,, er det det ??

Vil de ikke kunne lugte jeg har været der og hente mine ting. ???

Måske dumme spørgsmål, men nok fordi jeg savner dem så meget.

mvh

Martin.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flyttet fra 2 hunde.
  • #1   26. maj 2013 Om det er skidt for lige netop DE hunde at være der, skal jeg ikke kunne sige. Men generelt er min erfaring at hunde godt kan tåle at en tdl ejer/velkendt person kommer og går igen.

Gaia har mødt sin gamle ejer og var da bestemt glad for gensynet, men der var inge problemer i at gamle ejer kørte igen.
    Det amme gælder for en hund vi havde da jeg var barn/teenager. Der kom de gamle ejere 3-4 gange om året og besøgte os og hunden, tog hunden med på skovtur mm og kørte så igen.

Men ved at mange synes det er synd for hundene at se en tidl ejer. Jeg tror nu i de fleste tilfælde det er nogen følelser vi menneker skubber over på hunden og ikke så meget noget hunden render og har det svær med.

De fleste hunde kommer sig ret hurtigt over skift af hjem (og dermed ejer). Nogle bruger nogen tid på lige at finde sig til rette og opdage at vedkommende ikke kommer ind af døren, andre opfører sig fuldstændigt som de plejer. Men jeg ville ikke være bekymret for at de går rundt og savner dig -de har da sikkert været super glade for dig, men hunde lever heldigvis i "nuet" og er gode til at omstille sig når den slags sker smiley

• #2   26. maj 2013 "kosten" gør som jeg ville have gjort. At I er gået fra hinanden har ændret hundens hverdag og jeg er enig med hende i at det er synd for dem at du kommer hjem igen, for en kort bemærkning. Så hellere se dem på neutral grund eller noget.

• #4   26. maj 2013 Min tidligere hund, som min eks har beholdt, kunne ikke tåle, at jeg kom på besøg. Han blev selvfølgelig over-lykkelig, men han blev rigtig ked af det, da jeg tog hjem igen. Jeg var på besøg i en uges tid, og han var nedtrykt i flere dage efter.
    Det er en af grundene til, at jeg ikke vil se hunden igen, med mindre jeg får mulighed for at beholde ham hos mig.

• Martin W
    Martin W Tilmeldt:
    maj 2013

#6   27. maj 2013 Annette> Tror ikke Kosten er indstillet på at lave en pasnings aftale. Jeg gjorde det gerne selvom jeg bor på Sjælland og hun på Fyn... Men grunden til hun modarbejder er at jeg er gået fra hende, og hun nok har det nemmere ved at komme over det hvis vi slet ikke ses, nok mest der den ligger. Er det mig der tænker lidt Ego hvis jeg ikke helt kan forstå at hun vil fratage mig at se hundende pga det. ?

• #7   27. maj 2013 Du kalder hende en kost. Jeg kan sgu godt forstå du bare skal hente dine ting og så komme videre. Jeg havde heller ikke ladet dig se hundene. Ikke på grund af hundene, men på grund af opførsel. Hvis hun har det svært og helst ikke vil se dig, så må du accepterer det er sådan. I sådan en situation gør man hvad man kan for at passe på sig selv.

• #8   27. maj 2013 Og nej det er ikke egoistisk at tænke på sine egne følelser i et parsplit før man tænker på x'ens behov for at se hundene. Det er logik og det eneste rigtige.

• #9   27. maj 2013 Hvorfor har i ikke delt hundene?

• #10   27. maj 2013 Der er ingen grund til at gå ned på et lavt niveau, bare fordi du er gået fra hende......... Udover hvis du også kaldte hende kosten, da I var kærester.

Men øv, en trist situation... Hundene tager højst sandsynligt ikke skade. Men det kan jo være at din eks har brug for plads, hvilket også ville være helt fair at give hende - selvom du savner hundene.. Når det hele har lagt sig, er hun nok mere samarbejdsvillig smiley

• Martin W
    Martin W Tilmeldt:
    maj 2013

#11   27. maj 2013 At kalde hende kost er ikke noget grimt i overhoved, det er sagt med smil på læben.... Vi har ikke delt hundene da vi syntes det ville være synd at skille dem.

Kommentér på:
Flyttet fra 2 hunde.

Annonce