{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

fuck man, hunden har spist noget af en cola flaske? {{forumTopicSubject}}

jaa min hund har desværre fået fat i en tom cola flaske uden prop på, hun er sku spist tnoget af toppen, altså der hvor man skuer proppen på.
skal jeg være død bekymret?
hun ser ud til at have det fint,altså som hun plejer, faktisk en anelse stolt over hendes værk,tossede hund:s

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fuck man, hunden har spist noget af en cola flaske?
  • #1   25. maj 2013 jeg tror ikke du skal værer så bekymret men du skal holde øje med at hunde ikke får det skidt og at den ikke stopper med at spise

• #2   25. maj 2013 Jeg ville koge noget havregrød og give den en portion på ca 2 dl 2-3 gange om dagen de næste par dage. Vores hund har også tit spist mærkelige ting hvor vi har snakket med dyrlægen og han siger vi skal give ham havregrød fordi det kan indkapsle når det skal ud igen så det forhåbentlig ikke beskadiger tarmen. Det virker rigtig godt og det er også godt til hvis de har dårlig mave. Du kan evt blande lidt torskerogn i for at gøre det mere spændende smiley

• #3   25. maj 2013 hun har det heoldigvis dtadigt fint, og har skidt 2 fine lorter>D

• #4   25. maj 2013 godt at høre

Kommentér på:
fuck man, hunden har spist noget af en cola flaske?

Annonce