{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.380 visninger | Oprettet:

"Hundesprog" og dæmpede signaler. {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne lære mine hunde at kende, ikke at jeg ikke kender dem, men jeg vil lære at aflæse dem og måske kunne forudse en mulig situation der er ved at opstå.

Jeg er opdraget med den "gamle" teori om, at hunden ikke må overtage magten og dominere.. den skal spise sidst, gå sidst ud af døre og i den boldgade.

Da jeg var barn, var der aldrig tale om hundesprog og dæmpede signaler. Da vi fik Emmi vidste jeg ikke bedre, og gjorde hvad jeg havde lært i tidernes morgen.

Jeg kom på HG, og lærte hurtigt at man, eller mange var kommer et skridt videre smiley siden har jeg læst lidt, spurgt til råds når det var nødvendigt, men ellers ikke sat mig ind i hvordan hunden fungerer.
Det vil jeg nu, det er spændende og er ikke i tvivl om, at det vil give mig en helt andet syn på mine hunde, og måske oven i købet gøre visse ting nemmere.

Jeg har fundet et link, som jeg synes er ganske godt.
http://www.huntingbeardog.dk/hb/d%C3%A6mpende_signaler.htm
Jeg vil gerne lære mere, men desværre synes jeg at de hundetrænere jeg er stødt ind i, træner efter medtoden "hund kendt din plads og det er MIG der er leder af flokken"..

Det giver mig ikke andet valg, end at læse mig til det jeg vil vide.

Så er der nogen bøger jeg bare skal læse eller måske oven i købet film jeg bare skal se?

Hvis i sidder inde med gode råd eller erfaring så del endelig ud.... jeg vil så gerne lære smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Hundesprog" og dæmpede signaler.
Kommentér på:
"Hundesprog" og dæmpede signaler.

Annonce