25. jan 2012 Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 80 Svar: 411
Hvad skal jeg få tiden til at gå med? {{forumTopicSubject}}
Hej alle dejlige hunde-elskerer og hundsebasser!
Jeg er simpelthen, så spændt på at få min nye bullerbasse hjem på torsdag, og glæden fylder så meget! Kan snart ikke tænke på andet
og da jeg går hjemme er det jo til at blive vanvittig af
Jeg har købt godbider, alsens legetøj, 2 hundekurve (blød & plastik), snor, halsbånd, hundetegn, sele, tandbørste, negleklipper, børste, foder, hundetæppe, hundepude, "vi med hund".
Vi har sat nyt hegn op til ham, og ordnet hundehaven, ordnet græsset, sat bænk op osv.
Er der andre ting jeg kan få tiden til at bare gå lidt stærkere med?
Fra mandag går jeg bare og vente på at få lov til at hente min hundsebasse!!
Ih hvor er jeg spændt!
okt 2012
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 1.190
Og tjek dit hjem for løse genstande der kan ædes, fx ledninger..
Og sov længe- der går 6 mrd før det sker igen
jan 2012
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 80 Svar: 411
Men god ide, med at sikre ledninger og løse genstande..
okt 2012
Tag dine ynglingssko og send dem på en LANG ferie.. Det er med garanti dem vovse vælger at gnaske i stykker uanset hvor meget du forsøger at gemme dem!
Du kan også øve dig i at stå i haven kl kvart i kvalme om natten, iført morgenhår, nattøj og træsko alt i mens du lyder som en smølf på helium og messer :" Tiiiiiiiiiiiiise, Tiiiiiiiiisssse, dyyyyyyyyyyyyyyygtig"
Så er dine naboer da forberedt på at du får hundehvalp
okt 2012
Hvis du kommer under 5 sekunder på det der, så er du klar til hvalp..
Jeg glemte altid detaljen med at få tøj på- mine naboer ELSKEDE da jeg havde hvalp
jan 2012
og naboerne hører nok ikke min messen
hahah, jeg må øve mig :D!
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 143
dec 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 4 Emner: 58 Svar: 647
Ha ha... synes jeg kan relatere til noget af det du skriver her hmm
Vask gulv og tæpper igen og igen med rodalon så er du i træning til den lille ny ankommer
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 3 Emner: 21 Svar: 141
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 3 Emner: 21 Svar: 141
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 986
jan 2012
okt 2012
Bare tænk på alle de evner man udvikler imens.. Evnen til at scanne en fodbold bane for tyggegummi, kattelort, gamle madpakker og vigtigst af alt cigaretskodder!!
Den evne er jeg overbevist om at Superheltene er misundelige på
Derud over udvikler man en engels tålmodighed. Ikke så meget det åbenlyse som drejer sig om hvalpen, men især den der handler om ALLE de mennesker der tror at nuttet hvalp er = fri grams og en masse Uønskede råd..
Du lærer at være enormt overbærende og samtidigt multitaske på HØJT plan!
Hvor mange kender du måske der kan få hvalpen til at holde op med at spise jord, samtidig med at du forklarer en irriterende dame at " Nej, den spiser ikke jord fordi den har BEHOV for jord/tyggegummi/cigaretskodder osv" alt i mens du forsøger at stoppe en børnehave i at voldklappe på hvalp..
Du vil også opdage at du har evnen til at nyde fred og ro de underligste steder.. Bilka, en lørdag formiddag, kan fx være en oase af fred og karma.. Det gælder nok mest for folk med schæfer hvalpe
Nå ja, dit forhold til dine venner bliver i øvrigt erstattet af Fidos mor, Bullers far osv- det med at være social, drejer sig fremover om hvem hvalpen leger bedst med
Pøj pøj med det
Der er en grund til at hundeejere er demente når det drejer sig om hundens første leveår- alt det dårlige bliver simpelthen slettet
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 89 Svar: 7.732
Hvad skal jeg få tiden til at gå med?