{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg få tiden til at gå med? {{forumTopicSubject}}

Hej alle dejlige hunde-elskerer og hundsebasser!

Jeg er simpelthen, så spændt på at få min nye bullerbasse hjem på torsdag, og glæden fylder så meget! Kan snart ikke tænke på andet smiley
og da jeg går hjemme er det jo til at blive vanvittig af smiley
Jeg har købt godbider, alsens legetøj, 2 hundekurve (blød & plastik), snor, halsbånd, hundetegn, sele, tandbørste, negleklipper, børste, foder, hundetæppe, hundepude, "vi med hund".
Vi har sat nyt hegn op til ham, og ordnet hundehaven, ordnet græsset, sat bænk op osv.
Er der andre ting jeg kan få tiden til at bare gå lidt stærkere med?
Fra mandag går jeg bare og vente på at få lov til at hente min hundsebasse!! smiley Ih hvor er jeg spændt!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal jeg få tiden til at gå med?
  • #1   24. apr 2013 Nyd freden, nyd din uforstyrrede nattesøvn og gem alle de ting du holder af smiley

Og tjek dit hjem for løse genstande der kan ædes, fx ledninger..

Og sov længe- der går 6 mrd før det sker igen smiley

• #2   25. apr 2013 Uh, jamen jeg glæder mig til alt det der smiley

Men god ide, med at sikre ledninger og løse genstande.. smiley

• #3   25. apr 2013 Nå ja, jeg glemte helt det vigtigste..

Tag dine ynglingssko og send dem på en LANG ferie.. Det er med garanti dem vovse vælger at gnaske i stykker uanset hvor meget du forsøger at gemme dem!

Du kan også øve dig i at stå i haven kl kvart i kvalme om natten, iført morgenhår, nattøj og træsko alt i mens du lyder som en smølf på helium og messer :" Tiiiiiiiiiiiiise, Tiiiiiiiiisssse, dyyyyyyyyyyyyyyygtig"

Så er dine naboer da forberedt på at du får hundehvalp smiley

• #4   25. apr 2013 Og hvis du skal være virkelig hardcore, så gå i gang med at træne, Spring ud af sengen ved det mindste piv,kast dig i noget tøj, løb gennem huset med hvalp i favnen og nå ud i haven..

Hvis du kommer under 5 sekunder på det der, så er du klar til hvalp..

Jeg glemte altid detaljen med at få tøj på- mine naboer ELSKEDE da jeg havde hvalp smiley

• #5   25. apr 2013 hahah! han har mange sko og vælge imellem smiley Vi er 6 mennesker i husstanden smiley

og naboerne hører nok ikke min messen smiley vi bor på landet smiley
    hahah, jeg må øve mig :D!

• #6   25. apr 2013 Turbovovserne: Tak for et glad morgengrin smiley

• #7   25. apr 2013 TurboVovserne:
    Ha ha... synes jeg kan relatere til noget af det du skriver her hmm smiley

Vask gulv og tæpper igen og igen med rodalon så er du i træning til den lille ny ankommer smiley

• #8   25. apr 2013 he he....vidste slet ikke det ku være SÅ underholdene med ny hvalp....håber da snart min nabo får en.... tak for at jeg fik smilet frem her en Torsdag morgen.. smiley

• #9   25. apr 2013 TurboVovserne: kan du ikke skrive en bog om at få hvalp... jeg sku gerne være den første køber... lyder som om det ku være et hit... smiley ihvertfald yderst underholdende... smiley

• #10   25. apr 2013 Få tiden til at gå med, at tænke på at vi andre skal vente til sidst i maj! smiley Hvor er du heldig.. Hvilken hund skal du have :D?

• #11   25. apr 2013 Maria B - ham på mit profilbilled.. en lille fransk bulldog smiley

• #12   25. apr 2013 Jamen det er da fantastisk at ha hvalp..

Bare tænk på alle de evner man udvikler imens.. Evnen til at scanne en fodbold bane for tyggegummi, kattelort, gamle madpakker og vigtigst af alt cigaretskodder!!
    Den evne er jeg overbevist om at Superheltene er misundelige på smiley

Derud over udvikler man en engels tålmodighed. Ikke så meget det åbenlyse som drejer sig om hvalpen, men især den der handler om ALLE de mennesker der tror at nuttet hvalp er = fri grams og en masse Uønskede råd..

Du lærer at være enormt overbærende og samtidigt multitaske på HØJT plan!

Hvor mange kender du måske der kan få hvalpen til at holde op med at spise jord, samtidig med at du forklarer en irriterende dame at " Nej, den spiser ikke jord fordi den har BEHOV for jord/tyggegummi/cigaretskodder osv" alt i mens du forsøger at stoppe en børnehave i at voldklappe på hvalp..

Du vil også opdage at du har evnen til at nyde fred og ro de underligste steder.. Bilka, en lørdag formiddag, kan fx være en oase af fred og karma.. Det gælder nok mest for folk med schæfer hvalpe smiley men tro mig, du ender med at sætte pris på skrigende møgunger, folk der skubber og kilometer lange køer- alt for 5 minutter hvor røntgensyn, superhørelse og evnen til at beherske kaos IKKE er nødvendigt smiley

Nå ja, dit forhold til dine venner bliver i øvrigt erstattet af Fidos mor, Bullers far osv- det med at være social, drejer sig fremover om hvem hvalpen leger bedst med smiley

Pøj pøj med det smiley og nej, jeg skriver ikke en bog.. Bare at skrive disse indlæg har allerede fjernet enhver trang til bare at klappe på en hvalp- skrev jeg en bog, fik jeg ALDRIG hvalp igen..

Der er en grund til at hundeejere er demente når det drejer sig om hundens første leveår- alt det dårlige bliver simpelthen slettet smiley ellers gjorde man det jo ALDRIG igen smiley

• #13   25. apr 2013 Hvad mener du med at der går 6 mdr til man kan sove længe igen ????? smiley Min 4 år gamle hanhund synes stadig at 05:15 er et yderst passende tidspunkt at stå op. Og han er uhyggeligt morgenfrisk.....

Kommentér på:
Hvad skal jeg få tiden til at gå med?

Annonce