702 visninger
|
Oprettet:
Går i potteplanten {{forumTopicSubject}}
Vores ene hund er på det seneste blevet rigtig god til at gå i vores potteplante. Hun går derhen og fylder munden med jord og "spytter" det ud på gulvet..
Selvom vi flere gange har taget hende i at gøre det, så går der ikke særlig længe før hun gør det igen..
Nogle som har forstand på hvorfor hun gør det - fordi det lugter godt eller hvad?
Og nogle forslag til hvad vi kan gøre ved det?
**Desuden er begge vores hunde også begyndt at grave i haven, efter sneen er forsvundet - Hvordan får vi dem til at stoppe med det? Jeg er træt af at få omlagt have 4-5 gange om dagen
okt 2012
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 1.200
Pøj pøj med det tjek evt den havetråd, der lige har kørt herinde
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.128
apr 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
Og med haven ja der er det bare et Nej og ellers bare rose den for bare at snuse rundt i haven
jun 2012
Følger: 2 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 140
Nogle i min familie har gjort det, og det stoppede adfærden
nov 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 35
Os til i andre, tak for de gode råd - tror jeg vil smide noget kaffegrums ovenpå jorden og se om det ikke hjælper - Ellers tænker jeg også at neglelak rundt i kanten på potten, måske kunne hjælpe? Jeg ved at hundene synes det er forfærdeligt når jeg tager neglelak på nemlig
Lotte: Tænker at idéen med en hundesandkasse faktisk lyder rigtig god, det vil jeg lige tage op til overvejelse
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.128
Tror jeg dine vovser vil blive glade for:-)
Går i potteplanten