{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Går i potteplanten {{forumTopicSubject}}

Vores ene hund er på det seneste blevet rigtig god til at gå i vores potteplante. Hun går derhen og fylder munden med jord og "spytter" det ud på gulvet..
Selvom vi flere gange har taget hende i at gøre det, så går der ikke særlig længe før hun gør det igen..

Nogle som har forstand på hvorfor hun gør det - fordi det lugter godt eller hvad?
Og nogle forslag til hvad vi kan gøre ved det?

**Desuden er begge vores hunde også begyndt at grave i haven, efter sneen er forsvundet - Hvordan får vi dem til at stoppe med det? Jeg er træt af at få omlagt have 4-5 gange om dagen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Går i potteplanten
  • #2   24. apr 2013 Åh, glæden ved at ha hund smiley

Pøj pøj med det smiley tjek evt den havetråd, der lige har kørt herinde

• #3   24. apr 2013 At grave er jo ret beset en helt naturlig adfærd for hunde og jeg synes da I skulle lave en hundesandkasse i haven, hvor de må grave alt det de vil....

• Olivia J
    Olivia J Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #6   25. apr 2013 Ja flyt potteplanten eller lad vær med at have den? smiley
    Og med haven ja der er det bare et Nej og ellers bare rose den for bare at snuse rundt i haven smiley

• #7   25. apr 2013 Jeg har hørt at det skulle være meget effektivt at ligge hundens efterladenskaber i de huller de graver.. Så bliver hullerne i hvert fald ikke større smiley

Nogle i min familie har gjort det, og det stoppede adfærden smiley

• #8   25. apr 2013 Nej, jeg kan ikke bare flyttet planten. Mine hunde skal lærer at sådan noget gør man ikke, og vores hjem i forvejen indrettet meget efter vores hunde. Hvis jeg flytter planten - hvad så når vi har hundene med ude ved nogle andre? Så er de ikke vant til at der er potteplanter, og så er det jo først at de synes de er spændende og begynder at grave i dem..

Os til i andre, tak for de gode råd - tror jeg vil smide noget kaffegrums ovenpå jorden og se om det ikke hjælper - Ellers tænker jeg også at neglelak rundt i kanten på potten, måske kunne hjælpe? Jeg ved at hundene synes det er forfærdeligt når jeg tager neglelak på nemlig smiley

Lotte: Tænker at idéen med en hundesandkasse faktisk lyder rigtig god, det vil jeg lige tage op til overvejelse smiley

• #9   25. apr 2013 Julie
    Tror jeg dine vovser vil blive glade for:-)

Kommentér på:
Går i potteplanten

Annonce