{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundeskov til små vuffere??
  • #2   19. apr 2013 Der ligger en i Fredericia. ved godt det er et lille stykke smiley

Hundekrammer herfra!

• #3   19. apr 2013 Jeg troede ikke at hundeskove var til det ene eller dat andet.

Jeg troede at alle måtte komme der, uanset om man havde en stor eller lille hund (eller som mig, begge dele), og at det var for både hvalpe og voksne...

Hvor kan man se hvilke hundeskove der er til hvad, for jeg kender kun til at finde dem på Hundeskov.dk, og der står der ikke noget om at de er for små eller store hunde...

• #5   19. apr 2013 Ved Hampen sø er der en hundeskov, der er forbeholdt hvalpe og små hunde.
    Den anden hundeskov ved Hampen sø er for alle.
    de ligge ved siden af hinanden

• #6   19. apr 2013 Dorte H: Når man har en hund på 1500 gram, er det rart med en ekstra indhegning til de helt små hunde og hvalpe.
    Jeg savner lidt et link der viser hvor der er hundeskove/indhegninger til små hunde

• #7   19. apr 2013 vores hundeskov har osse et område der er indhegnet... jeg bruger det aldrig, for den ene ende er lige ud til vejen, og det tråd som er brugt, der er hullerne store nok til at min 5 kgs vaps kunne klemme sig ud.

• #8   19. apr 2013 Jeg synes, de fleste hundeskove er fyldt med større hunde/brugshunde. Ingen tvivl om, at det er godt for de små, at de møder store hunde, meeen... det ville da være skønt med en hundeskov, der henvender sig til små hunde. Dog er jeg aldrig stødt på en i vores område.
    Ellers er du velkommen til at deltage i de hundetræf, jeg holder af og til - det er for små hunde, og hundene leger sammen nogle stykker ad gangen. Enten mødes vi på en stor, åben plads i forbindelse med skoven (2. min fra hvor jeg bor) og så kan hundene lege, og man kan gå en lille tur. Så får vi kage hos mig bagefter.
    Ellers er der hundeleg i haven.
    Det er super hyggeligt.

Følger lige med i tråden, hvis der skulle komme nogen med forslag...! :o)

• #9   19. apr 2013 Den i Fredericia er ikke kun til små hunde

Kommentér på:
Hundeskov til små vuffere??

Annonce