{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.177 visninger | Oprettet:

Hundeskov fyn små hunde {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg tænkte på om i ikke kunne anbefale nogle hundeskove på fyn hvor man også kan have små hunde med..

Jeg har været inde på nettet og læse, men synes ikke rigtig det er så nemt at bedømme ud fra 2-3 anmeldelser på stederne.. smiley

Jeg har været nogle forskellige steder rundt omkring, og mange af stederne synes jeg personligt ikke er særlig godt, da hullerne i hegnet har været store nok til at min lille hund kunne løbe igennem..

Og har også været ude for det bare var en mark man kunne gå rundt på..

Min kæreste og jeg vil gerne ind i en rigtig skov og gå med hundene :-),

Jeg har været ude i en skov der ligger tæt på blommenslyst og synes det var meget godt da der var mange træer og det var hegnet godt ind. .
Men er der andre på fyn som også er gode? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundeskov fyn små hunde
  • #1   29. okt 2012 ved ikke lige hvordan jeg skal formulere mig uden det kommer til at lyde surt smiley
    men, kan ikke se hvorfor hegnet skulle være et problem, da du (selvom det er en hundeskov) skal kunne kalde hunden til dig uanset hvad den har fået øje på smiley ellers så skal du faktisk have den i snor også selvom det er en hundeskov smiley men held og lykke med at finde et sted smiley

• #2   29. okt 2012 Der er en i Kirkendrup, ret tæt på en anden 'skov' i Allesø.
    Jeg er personligt mere til den i Allesø, da den er kæmpe stor, og Gilbert elsker simpelthen at rende rundt på græsarealet. Men det er mere en mark, selvom der er nogle træer.
    Den i Kirkendrup er en skov med træer osv, også en lækker skov, men træerne er plantet meget som i plantager - altså meget i lige linier. Det ødelægger dog ikke 'skov-følelsen';)

Der er også en dejlig skov i flyvesandet, som er mere en 'rigtig' skov, og som ligger lige op til stranden:) Men kan ikke lige huske indhegningen for helt små hunde, mener at der er ret tæt også.

• #3   29. okt 2012 Nogle af de skove jeg har været ude i har almindeligt hegn hele vejen rundt, som er fint men min hund kan smutte igennem hullerne.. og det er jo ikke hele tiden jeg kan se hende..
    Jeg kan kalde hende til mig uden problemer smiley

Men når jeg skriver ordenligt indhegnet er det fordi jeg har været ude hvor de har sat hønsenet op de første 40 cm. hvilket gjorde at små hunde ikke kunne komme igennem smiley

• #4   29. okt 2012 Hmm.. det må jeg indrømme at jeg ikke lige har lagt mærke til:)

• #5   29. okt 2012 nå okay smiley det var da dejligt smiley

Kommentér på:
Hundeskov fyn små hunde

Annonce