{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad spiser en 1 Sct. bernhard hund? :)
  • #1   8. apr 2013 En Grand danois tæve, spiser mellem 500-1000 om dagen smiley Tror en sankt bernhard spiser mere smiley

• #2   8. apr 2013 Prisen kan ingen spå om, da det afhænger af foderet.
    En hund af den størrelse skal nok have omkring 500 g tøroder pr døgn ved kvalitetstørfoder.

• #3   8. apr 2013 I kan jo prøve at finde et foder som eksempel og se, hvor meget foder det anbefales pr. dag og så regne prisen ud.

• #4   8. apr 2013 Odin spiser for ca. kr. 700.- om måneden smiley

• #5   8. apr 2013 Min gamle Sankt Bernhardtæve spiste ca en sæk foder 13kg om måneden. Det var Specifik og kostede lige knap 700kr pr sæk.

• #6   8. apr 2013 Charlie som er en golden retriever spiser for 9,- kr/dag og han får Taste Of The Wild. Han vejer 35 kg. Så kan du selv prøve at gange op smiley

• #8   8. apr 2013 Husk at den kommer til at spise ekstra meget som hvalp/unghund indtil væksten aftager men som voksne spiser de ikke meget.
    Jeg har en mastifftæve på snart to der spiser omkring 600 gram om dagen.. Hun vejer 75kg..
    Da hun var på sit højeste vækstniveau spiste hun det dobbelte..

Men afsæt i hvert fald en 800-1000 kr om måneden i mad og så er i nogenlunde dækket ind uanset hvilket kvalitetsfoder i vælger..
    Fodermængde varierer fra hund til hund og afhænger ce både størrelse og aktivitetsniveau:-)

• #9   8. apr 2013 Hvor er det vildt så meget de spiser. Troede ikke de spiste omkring 1kg om dagen som voksende hvalp. Mine små hunde kan knap nok spise 200g om dagen tilsammen. smiley

• #10   8. apr 2013 som de andre siger kommer det helt an på hvad du fodrer med.. noget foder har højere optageligthed ergo skal de have mindre, og omvendt smiley

her får de wulfsblut og kød.. de spiser tilsammen en sæk på 15 kg om mdr.. den koster omkring de 550 kr og kød ligger på en 1000 ( hvis jeg ikke er god til at finde sidste dato *GG* )

• #11   8. apr 2013 Min gamle grand danois/sankt bernard blanding spiste i sin opvækst ca. et kilo om dagen, af et kvalitetsfoder, og hun holdt kun lige nøjagtig den vægt hun skulle, det var ikke altid hun synes hun skulle have så meget og fik hun mindre blev hun meget hurtigt alt for tynd! Men det er også vigtigt at de ikke får for meget, samt at det ikke er et foder med for meget energi i. Det er ikke udelukkende let at finde balancen. Det blev så meget lettere (og billigere) at fodre på hende da hun blev voksen.

Obs. Hun blev fodret ud fra en voksen vægt på 70 kilo men hun ramte kun de 67. Og der var hun pæn. Men fodermængden havde passet, hun var så også en meget energisk hund.!

Kommentér på:
Hvad spiser en 1 Sct. bernhard hund? :)

Annonce