23. sep 2008 Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 309 Svar: 1.753
Positive lufteture :) {{forumTopicSubject}}
Der er ofte mange tråde her inde om lufteture der er endt negativt, så derfor vil jeg lige komme med et positivt modstykke
Når jeg er i skoven med Bella her i Vejle og hun render løs, oplever jeg altid en gensidig respekt fra de andre hunde og hundeejere vi møder.
Vi kalder hver især vores hunde til os og tager dem i snor, så snart vi har spottet hinanden og går pænt forbi hinanden og hilser med et venligt nik. Nogle gange får hundene så lov til at hilse og lege lidt
Så et skulderklap til alle de venlige og respektfulde hundeejere i Vejle! I gør min og Bellas ture til en fornøjelse og håber at i syntes det samme.
God aften til jer alle!
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.819
Jeg tager altid min i snor når jeg ser en anden, og det er nok tegn til at andre ogdå gør det. Så her erlufteturene også meget positive
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 397
Jeg bor heldigvis i et område, hvor det samme gør sig gældende.
Hvis det er hunde der kender hinanden, og leger godt, får de lov til at tumle sammen, ellers bliver de kaldt ind, og får snor på.
Det fungerer rigtigt godt her, bortset fra en enkelt, som vi helst undgår.
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 1 Svar: 4.326
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 321 Hunde: 9 Emner: 2 Svar: 2.772
jun 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 95
sep 2009
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 34 Svar: 180
Jeg möder närmest kun sure miner som bliver sure over det mindste, men hun gjorde lige gåturen til noget positivt. Jeg vidste ikke hvordan hubert ville reagere overfor fremmede hundeog jeg ville gerne afpröve det. Men synes simpelthen folk er for sippet
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 309 Svar: 1.753
Selvfølgelig er det super ærgerligt når nogle får en ubehagelig oplevelse på deres gåtur, men derfor skal man jo ikke glemme alle de gode ture og flinke hunde og ejerer
Kom endelig med flere positivte historier fra ture!
okt 2012
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 1.190
Det er en lille by og de fleste af os med hund kender hinanden og ved hvem der kan enes osv på trods af det tager alle snor på når man spotter andre hunde og først efter aftale bliver der sluppet løs..
Vi har en boldbane hvor der leges uden snor og vi er ret gode til at mødes og lade vovserne fræse..
Den uskrevne regel er dog at de løse hunde der leger, ikke må antaste dem der går tur på stien- de fleste kommer dog ind og er med
Positive lufteture :)