{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

Positive lufteture :) {{forumTopicSubject}}

Der er ofte mange tråde her inde om lufteture der er endt negativt, så derfor vil jeg lige komme med et positivt modstykke smiley

Når jeg er i skoven med Bella her i Vejle og hun render løs, oplever jeg altid en gensidig respekt fra de andre hunde og hundeejere vi møder.

Vi kalder hver især vores hunde til os og tager dem i snor, så snart vi har spottet hinanden og går pænt forbi hinanden og hilser med et venligt nik. Nogle gange får hundene så lov til at hilse og lege lidt smiley

Så et skulderklap til alle de venlige og respektfulde hundeejere i Vejle! I gør min og Bellas ture til en fornøjelse og håber at i syntes det samme.

God aften til jer alle! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Positive lufteture :)
  • #1   6. apr 2013 Hvor dejligt, det er næsten også sådan, her.
    Jeg tager altid min i snor når jeg ser en anden, og det er nok tegn til at andre ogdå gør det. Så her erlufteturene også meget positive smiley

• #2   6. apr 2013 Dejligt med et positivt indlæg, angående gåtur.
    Jeg bor heldigvis i et område, hvor det samme gør sig gældende.
    Hvis det er hunde der kender hinanden, og leger godt, får de lov til at tumle sammen, ellers bliver de kaldt ind, og får snor på.
    Det fungerer rigtigt godt her, bortset fra en enkelt, som vi helst undgår.

• #3   6. apr 2013 ohh jeg har også langt langt det meste af tiden gode positive lufteture. Charlie er ikke løs men det er der mange andre der (selv om der er skilte om at de skal være i snor). Og der er faktisk aldrig problemer. Folk får hunden i snor og går stille og roligt forbi med et venligt hej og et smil smiley

• #4   6. apr 2013 Hyggelig aftentur fra idag smiley

profilbillede
  • #5   6. apr 2013 Har absolut også kun overvejdende positive erfaringer hele vejen rundt. Synes folk er søde og respektfulde langt det meste af tiden

• #6   6. apr 2013 Så vil jeg give lidt ros til en dame herfra Vejen. Vi mödtes på skovstien og jeg havde mine 2 hunde fri, det samme havde hun med hendes. Jeg kalder mine til mig lige da jeg ser hende, men hun afviser og siger jeg da self bare skal lade dem lege.

Jeg möder närmest kun sure miner som bliver sure over det mindste, men hun gjorde lige gåturen til noget positivt. Jeg vidste ikke hvordan hubert ville reagere overfor fremmede hundeog jeg ville gerne afpröve det. Men synes simpelthen folk er for sippet

• #7   7. apr 2013 Hvor er det godt at se at i andre også oplever gode og positive ture! smiley

Selvfølgelig er det super ærgerligt når nogle får en ubehagelig oplevelse på deres gåtur, men derfor skal man jo ikke glemme alle de gode ture og flinke hunde og ejerer smiley

Kom endelig med flere positivte historier fra ture!

• #8   7. apr 2013 Her hvor jeg bor er der også en fantastisk hundekultur smiley

Det er en lille by og de fleste af os med hund kender hinanden og ved hvem der kan enes osv på trods af det tager alle snor på når man spotter andre hunde og først efter aftale bliver der sluppet løs..

Vi har en boldbane hvor der leges uden snor og vi er ret gode til at mødes og lade vovserne fræse..
    Den uskrevne regel er dog at de løse hunde der leger, ikke må antaste dem der går tur på stien- de fleste kommer dog ind og er med smiley

Kommentér på:
Positive lufteture :)

Annonce