{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.204 visninger | Oprettet:

Hvalp vågner imens den hyler/skriger {{forumTopicSubject}}

hej vi blev idag vækket af at Elvis skreg/hylde vildt op, troede han var ved at dø eller havde brækket noget, kigger så hen mods han pude han sover på hvor det ligner han skal skide eller noget, for ham så hen til mig for at se hvad der sker det det virkelig lyder helt vildt, går ca 10 sek og så stopper han. tjekker så om han har ondt nogen steder men intet at findt sætter ham så ud i haven imens jeg lige vil ringe til dyrlægen og høre ham ad.

Dyrelægen svar var at hvis han ikke piver nu og hverken halt eller virker til at have ondt sys han ikke vi skulle komme ind men bare lige holde øje med ham, oig hvis han skulle begynde at pive/hyle igen skulle vi ringe.

DEr har ikke været noget med ham siden imorges han drikker, spiser. går normalt og har haft trykket ham alle mulig steder uden reaktion fra ham.

nogen der har prøvet noget ligende, troede seriøst han var ved at dø.

dyre lægen snakkede om det evt kunne være han har haft noget krampe og vågnet eller noget, men jeg ville da bare sys han ville halte lidt bag efter så.

men må holde øje med ham...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp vågner imens den hyler/skriger
  • #2   4. apr 2013 altså han drømmer tit hvor han knurre og gør en smule men det her lød virkelig som om han var ved og dø troede han havde brækket et eller det har aldrig lydt så volsomt før og der gik en smule tid før han stoppede, men han gik lige så fint med ud i haven bag efter og tissede, min første tanke var nemlig han måske havde mega ondt i mave eller noget pga den måde han stod da jeg kiggede over på ham

• #4   4. apr 2013 min den gamle hund gjorde det samme da hun var hvalp både når hun sov og var vågen,, hun havde kramper i bagbenene, når det var overstået var der intet og se eller mærke

• #5   4. apr 2013 allergisk: han har haft bøvlet med noget tynd mave opkast som så er på vej over efter at have været på skåne kost, så derfor min tanke måske var han lige havde ondt imaven, men hans afføring er fint og han har ikke kastet opidag og igår gjorde han det en enkel gang om morgen.

men lige pt ligger han og sover og han var helt i hopla da han var vågen lige før, men håber dog det var første og sidste gang jeg vågner ved han hyler sådan :S

• #6   4. apr 2013 shih tzy fren: stod jeres osse lidt underlig da det skete? jeg sys bare hvis man har kramper går man da ikke helt normalt bag efter, de gang jeg har har haft krampede haltede jeg da en smule lige bag efter men kan self være det er anderledes med hunde

• #7   4. apr 2013 hun skød ryggen op som en kat, troede hun havde dårlig mave, men hendes ene lårmuskel var helt hård. når den slappede af igen var der intet og se. optog en video af det da det havde stået på nogle gange og viste det til dyrlægen, der sagde at det var kramper. det blev bedre da hun blev ældre, og kom kun hvis hun havde gået langt eller løbet meget.

men vendte mig aldrig til de hyl/skrig der kom fra hende mens det stod på.

• #8   4. apr 2013 shih tzu fren okay det lyder som Elvis troede han skulle til at over skide gulvet, men har aldrig oplevet det før og han har ikke været mere aktiv end han plejer, faktisk mindre da han har været lidt små dårlig så har sovet meget han var dog ude og hygge lidt rundt på en mark her igår aftes men ikke noget vildt, så håber det var en engangs forstilling, for ekstremt uhyggeligt at ågne til de skrig hyl, troede han var ved at dø

• #9   4. apr 2013 dyrlægen mente at chillis startede i forbindelse med vokse alderen. men der kan jo være så mange grunde til kramper, det kender vi jo fra os selv smiley

• #10   4. apr 2013 ja, Elvis er 20 uger nu så håber det kun er fordi han vokser, da vi er meget påpaslig med for meget motion, samt mad osv.

kan self osse være han har sovet forkert den pude er ved at være for lille til ham nu han ligger helt samkrøllet hehe, men så må jeg bare krydse finger for det ikke sker igen, fik i afvide hvad i kunne gøre for at jeres ikke fik kramper?

• #11   4. apr 2013 Min søsters Chi har også gjort det et par gange, men det har kun været når hun har sovet, og har ikke været andet end et meget slemt mareridt/drøm smiley

Efter hun er blevet ældre har hun ikke gjort det længe smiley

Håber da din vaps er okay!

Kommentér på:
Hvalp vågner imens den hyler/skriger

Annonce