Hvalp vågner imens den hyler/skriger {{forumTopicSubject}}
hej vi blev idag vækket af at Elvis skreg/hylde vildt op, troede han var ved at dø eller havde brækket noget, kigger så hen mods han pude han sover på hvor det ligner han skal skide eller noget, for ham så hen til mig for at se hvad der sker det det virkelig lyder helt vildt, går ca 10 sek og så stopper han. tjekker så om han har ondt nogen steder men intet at findt sætter ham så ud i haven imens jeg lige vil ringe til dyrlægen og høre ham ad.
Dyrelægen svar var at hvis han ikke piver nu og hverken halt eller virker til at have ondt sys han ikke vi skulle komme ind men bare lige holde øje med ham, oig hvis han skulle begynde at pive/hyle igen skulle vi ringe.
DEr har ikke været noget med ham siden imorges han drikker, spiser. går normalt og har haft trykket ham alle mulig steder uden reaktion fra ham.
nogen der har prøvet noget ligende, troede seriøst han var ved at dø.
dyre lægen snakkede om det evt kunne være han har haft noget krampe og vågnet eller noget, men jeg ville da bare sys han ville halte lidt bag efter så.
men må holde øje med ham...
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 14 Hunde: 5 Emner: 159 Svar: 1.576
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 44 Svar: 239
aug 2008
men lige pt ligger han og sover og han var helt i hopla da han var vågen lige før, men håber dog det var første og sidste gang jeg vågner ved han hyler sådan :S
aug 2008
mar 2007
men vendte mig aldrig til de hyl/skrig der kom fra hende mens det stod på.
aug 2008
mar 2007
aug 2008
kan self osse være han har sovet forkert den pude er ved at være for lille til ham nu han ligger helt samkrøllet hehe, men så må jeg bare krydse finger for det ikke sker igen, fik i afvide hvad i kunne gøre for at jeres ikke fik kramper?
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 246
Efter hun er blevet ældre har hun ikke gjort det længe
Håber da din vaps er okay!
Hvalp vågner imens den hyler/skriger