{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.648 visninger | Oprettet:

1 år siden, var jeg ved at give op {{forumTopicSubject}}

Tænkt at der er gået 1 helt år siden jeg skrev her inde i desperation over min ung hund som ødelagt alt og jeg havde opgivet hende og taget beslutningen om at aflive hende..

Men takke være en masse HGér med en masse råd og opbakning lever min skønne hund smiley

Jeg fik kontakt med Lise som har SOR- hunde skole, som virkelig har gjort en forskel for os. Vi træner stadig hos hende og er rigtig glade for det.
Jeg valgt i sensommeren at stoppe i DCH, da jeg måtte koncentrere mig om en ting af gangen og det blev Lise da hun også hjælper med adfærden og hverdags træning.

Vi er så nu igen startet i DCH, hvilke jeg glæder mig over.

Så nu ser vores hverdage/uge sådan ud,
Morgen tur 15- 20 min
Eftermiddag 1-1½ time med træning, "læse avis", boldspil/ leg og hvad vi nu finder på
Aften 10-15 min

1 time/ pr uge lydighedstræning DCH
1-1½ time/ pr uge træning i SOR- hundeskole.
Vi har også været til en hel del kurser, samt et 1 dags kursus med Martine.

Vi har ingen alene hjemme problemer mere. Jeg valgt at hun kom
i bur når hun var alene, men det er ikke nødvendigt mere. Ja nu går hun selv der ind og ligger, men det vælger hun selv smiley

Jeg elsker min Kiki og den hun er blevet. Det har virkelig været et hårdt arbejde, men det har været det hele værd. Jeg er blevet så bidt af at træne med hende og hun elsker det.

Dog er jeg blevet så meget klogere at jeg ikke skal have en blandings hund igen. Jeg købte hende som en golden retriver / labrador.. Men vi er overbevist om der også er bordercollie i hende

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1 år siden, var jeg ved at give op
Kommentér på:
1 år siden, var jeg ved at give op

Annonce