For 1 år siden {{forumTopicSubject}}
Måtte jeg begrave min lille Roxy
Tråden med hendes efterlysning
http://www.hundegalleri.dk/forum/Off-Topic/528500-efterlysning_jack_taevne_roxy
Roxy var en hjerte/smerte vovse, som jeg fik skrabet til mig fordi hun manglede et nyt hjem efter at hendes tidligere ejer havde proklameret om der ikke var nogen der gad skyde den "lortekøter".
Heldigvis var der en hundeven, der skyndte sig at flå hendes snor til sig og reddede hende fra døden.
Jeg var så heldig at få lov til at blive hendes nye ejer og selv om det var HÅRDT at ha en hund der troede hun skulle ha tæv for at trække vejret og som i øvrigt var bange for ALT..
Hun viste mig hurtigt sin ukuelige fightervilje og i løbet af ganske kort tid, kunne jeg mærke at NU rykkede hendes udvikling sig sgu. På det halve år jeg nåede at ha hende, gik hun fra forskræmt lille pusling til modig amazone der var med på den værste og bestemt ikke var bange for andet end skud..
Det var en ære at få lov til at lære hende at kende og følge hendes fantastiske rejse fra skygge til sol.
Hun er savnet hver evig eneste dag og vil for altid stå som det smukkeste stjerneskud..
I hjertet gemt, men aldrig glemt
http://www.youtube.com/watch?v=eFre7Ira0_U
Hermed en hyldest til alle de små vovser, der overlever dårlig behandling og har modet til at vælge at stole på mennesker igen og leve livet
Til ære for alle de hunde, som vi sagde farvel til alt for tidligt, men som for evigt vil være med på livets gåtur..
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
okt 2012
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 1.200
Ikke fordi man har elsket dem mere eller mindre, men bare fordi...
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.200
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.326
jan 2013
Følger: 12 Følgere: 9 Emner: 37 Svar: 761
okt 2012
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 1.200
Åh jeg vidste bare i ville forstå hvorfor i dag er en mærkedag
En af de tanker omkring Roxy, der holder ved, er at da jeg fik hende var hun SÅ bange for at gå tur/være udenfor og selvom jeg ALDRIG nogensinde kommer til at forstå hvordan hun kom ud af den have uden hverken jeg eller Giz nåede at reagere....
Så er det på underlig vis et lille bitte tegn på hvor meget hun havde udviklet sig.. At hun "Turde" fremfor at sidde på min fod, som hun gjorde i starten...
Men den irrationelle følelse af at have svigtet hende fordi hun slap ud, den er der nu stadigvæk og vil nok altid være der...
Hvis nu, tanker sutter altså MAX røv...
jul 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 205
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.585
For 1 år siden