Det var pokkers...(foder) {{forumTopicSubject}}
Har købt mig fattig i alverdens sække med fantastisk foder, wolfsblut, taste of The Wild, acaba, orijen, now! Ja og og alt muligt andet.. Men intet af det her foder har været særlig spændende for hunden min..altså jo på 3. Dagen hvor intet andet har været serveret, så spiser han det da, men man kan tydeligt se at det ikke er med fornøjelse..og jeg har været ved at få grå hår.. Han har tabt sig fra 9 til 8 kg og syns ikke han skal tabe sig mere nu..
På vi med hund messen købte jeg MEGET billigt 2 poser Royal Canin "calm" fordi jeg har fået det anbefalet pga han lider af stress og angst.. Nå men jeg tænkte jeg ville prøve det..og gæt engang.. Min hund spiste en stor portion uden noget blandet i eller noget, helt rent tørfoder, og han spiste stærkt!! og han spiser det stadig med velbehag....
Nu håber jeg han fungerer på det, for så må jeg pakke mit moderne foder sammen og give ham RC.. Vil altså have en hund der spiser, koste hvad det vil..
Putter de ekstra smag i eller hvad sker der??
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Men feeedt du har fundet noget der virker
Gourmix skulle også være super godt til småtspisende tynde hunde
mar 2011
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 2.385
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
Ja der er noget lidt ala zylkene i, damen forklarede mig noget med at det var udtræk fra modermælken.. Det er da værd at prøve når man nu prøver alt andet også
apr 2012
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 608
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 10.635
For mig er det vigtigst, at han fungerer på det ^^
apr 2012
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 608
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
jun 2009
- han får sit tørfoder med korn (og han får intet andet, medmindre jeg ved, at han kan tåle det) fordi det regulerer hans ekstremt sarte mave. ^^
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Jeg putter bare noget på, så ryger det skam ned med største velbehag, og hans foder stinker langt væk af fisk *bwadder*
Egentlig er det fuldkommen ligemeget for mig hvad der står på posen, det er indholdet JEG først skal acceptere, dernæst ser vi så hvordan køteren trives.
At jeg har en fiks ide om at kornfrit er skønt betyder skam ikke at jeg fandt den hellige gral med det samme, slet slet ikke.
- Han har aldrig været grimmere end på Orijen feks..
Han trives allerbedst på råt, men det kan hans tænder bare ikke holde til, så han får tørt... med sovs på, leverpostej på, kattemad på, mayonaise på... hvad nu drengen lige gider at spise.
Håndfodrer jeg ham spiser han også - så laver vi tricks og gemmer foder i en af hænderne... det er nu meget sjov underholdning på de vindfulde aftner hvor turen automatisk bliver kort når man bor lige ned til vandet *brr*
Det er SÅ skønt når man finder noget der virker - og hvad der er godt for min hund, det slår næsten naboens hund ihjel - så det er om at prøve sig frem, kigge på sin hund og finde et foder man selv personligt kan stå inde for
Mange synes det er noget pjat at min hund både håndfodres og får noget godt ovenpå, men det gør ikke mig noget; jeg har mine bevægegrunde og de passer fint i mit lille hundehold bestående af nøjagtig 1 ko
jun 2009
Jeg har prøvet at give ham en smule før, og det er bare ikke alt, han kan tåle. Og der er han altså stadig på sit maveregulerende foder.
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.295
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
Jeg er nu heller ikke bleg for at blande noget i maden, de sidste par måneder der der levet blandet leverpostej eller kød i maden, men vil gerne have en hund der også gider spise selvom jeg en dag har glemt at købe noget der kan blandes i. Jeg har her på det sidste suppleret med rugbrød med leverpostej fordi han har tabt sig så meget.. (Igen korn øv) men han er fandme blevet tynd syns jeg..
jan 2013
Følger: 21 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 370 Svar: 3.550
mar 2011
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 2.385
Det var pokkers...(foder)